avatar
İsa Deveci Prof. Dr. Kahramanmaraş Sürçü İmam Üniversitesi
Yayın 24 Hakemlik 34 CrossRef Atıf 99 TR Dizin Atıf 127
24 Yayın
34 Hakemlik
99 CrossRef Atıf
127 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Kahramanmaraş Sürçü İmam Üniversitesi

Popüler Yayınları

4

2

1100

3

1

1750

41

1

40179

0

1

1423

2

1

1046

Yayınlar

0

178

0

327

0

908

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Klonlama Kavramına İlişkin Algıları
Yayın Bilgisi: 2022 , Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1058606
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7052

0

7052

2

1100

Review of Entrepreneurship Education Literature in Educational Contexts: Bibliometric Analysis
Yazarlar: İsa Deveci
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.12.9.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1076

0

1076

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN YAŞAM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: İsa Deveci , Meltem Aydız
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.693345
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1492

0

1492

1

1046

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYE YÖNELİK BİLGİ VE DENEYİMLERİ
Yazarlar: İsa Deveci , Fatma Zehra Konuş
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-604255
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1216

0

1216

0

1947

Ortaokul Fen Laboratuvarı Akademik Risk Alma Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: İsa Deveci
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506867
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 280

0

280

0

4942

1

40179

0

3922

0

1372

0

2597

0

1495

0

3051

1

1750

0

1061

0

609

Entrepreneurship in Finnish Teacher Training1
Yazarlar: İsa Deveci , Jaana Seikkula-leino
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 766

0

766

Yayınlar

1

0

908

4

2

1100

Review of Entrepreneurship Education Literature in Educational Contexts: Bibliometric Analysis
Yazarlar: İsa Deveci
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.12.9.1
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1076

8

0

1076

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN YAŞAM BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: İsa Deveci , Meltem Aydız
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.693345
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1492

6

0

1492

2

1

1046

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENMEYE YÖNELİK BİLGİ VE DENEYİMLERİ
Yazarlar: İsa Deveci , Fatma Zehra Konuş
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-604255
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1216

1

0

1216

Ortaokul Öğrencilerinin Takım Çalışması ve Karar Verme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar: İsa Deveci
DOI: 10.9779/pauefd.525059
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1947

5

0

1947

41

1

40179

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları FeTeMM Farkındalıklarının Girişimci Özellikleri Yordama Durumu
Yazarlar: İsa Deveci
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.356829
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3922

20

0

3922

2

0

1495

3

1

1750

6

0

1061

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.