Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Birkan Güldenoğlu
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
46
17
Yayın
8
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil – Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Hilal Gengeç
,
Mehmet Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2009.0101
ATIF
4
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3692
4
ATIF
4
FAVORİ
3692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfı Çocuklarının Erken Okuryazarlık Beceri Profili: Ankara Örneklemi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299868
ATIF
28
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14686
28
ATIF
3
FAVORİ
14686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi: Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.25973
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2831
3
ATIF
2
FAVORİ
2831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Engelli Öğrencilerin Sözcükleri Anlamsal İşlemleme Becerilerinin İşiten Okuyucularla Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Tevhide Kargın
,
İsa Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334888
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2640
1
ATIF
2
FAVORİ
2640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.456557
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3770
3
ATIF
2
FAVORİ
3770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Role of Word Decoding Speed and Accuracy on Reading Comprehension in a Highly Transparent and Morphologically Complex Orthography
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Hilal Gengeç
,
Reşat Alatlı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1386249
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
170
0
FAVORİ
170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerisinde Yaşadıkları Sorunların Öğretmen Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Gürcan Günhan
,
Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1245304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Güçlüğü Olan ve Olmayan Okuyucuların Okuma Performanslarının Okumanın Bileşenleri Açısından Gelişimsel Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Reşat Alatlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Early Literacy Skills in Beginning to Read in Turkish: Longitudinal Findings from First Graders
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Hilal Gengeç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.27.10.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Okuryazarlık Becerileri Üzerinde Etkili Olan Değişkenler: SED ve Ev Okuryazarlığı
Yazarlar:
Hilal Gengeç
,
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1064101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1845
1
FAVORİ
1845
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Erken Okuryazarlık Bilgi Düzeylerinin ve Sınıf İçi Okuryazarlık Uygulamalarının Çocuk Çıktıları Üzerinden Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hilal Gengeç
,
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cufej.1072237
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
787
0
FAVORİ
787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıflarında Özel Gereksinimli Çocuk Olan Okulöncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Laçin
,
Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.975676
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1879
0
FAVORİ
1879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞİTME KAYIPLI ÖĞRENCİLERİN MORFOLOJİK BİLGİ VE BECERİLERİNİN GELİŞİMSEL OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Halime Miray Sümer Dodur
,
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.869739
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
814
1
FAVORİ
814
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması
Yazarlar:
Selcen Gündoğdu
,
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2020.0106
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1115
1
FAVORİ
1115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil – Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Hilal Gengeç
,
Mehmet Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2009.0101
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3692
4
FAVORİ
3692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayısal ve Sözel Bölümlerdeki Üniversite Öğrencilerinin Sözcük Çözümleme Stratejilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Hazal Artuvan Korkmaz,
Birkan Güldenoğlu
, Canan Kalaycıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.589093
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
0
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.456557
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3770
2
FAVORİ
3770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelli Okuyucuların Biçimbilim Farkındalık Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Laçin
,
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.419285
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Engelli Öğrencilerin Sözcükleri Anlamsal İşlemleme Becerilerinin İşiten Okuyucularla Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Tevhide Kargın
,
İsa Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334888
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2640
2
FAVORİ
2640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfı Çocuklarının Erken Okuryazarlık Beceri Profili: Ankara Örneklemi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299868
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14686
3
FAVORİ
14686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi: Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.25973
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2831
2
FAVORİ
2831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Engelliler Konusunda Verilen Eğitim Programının Engellilere Yönelik Tutumlar Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Feyzullah Şahin
,
Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4262
1
FAVORİ
4262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Editörlük
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
The Role of Early Literacy Skills in Beginning to Read in Turkish: Longitudinal Findings from First Graders
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Hilal Gengeç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.27.10.2
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
2
ATIF
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıflarında Özel Gereksinimli Çocuk Olan Okulöncesi Öğretmenlerinin Erken Okuryazarlık Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Laçin
,
Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.975676
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1879
2
ATIF
0
FAVORİ
1879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması
Yazarlar:
Selcen Gündoğdu
,
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2020.0106
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1115
2
ATIF
1
FAVORİ
1115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil – Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Hilal Gengeç
,
Mehmet Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2009.0101
ATIF
4
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3692
4
ATIF
4
FAVORİ
3692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Morfolojik Farkındalık Becerilerinin Okuma Sürecindeki Rolünün Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi: İşiten ve İşitme Engelli Okuyuculardan Bulgular
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Halime Miray Sümer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.456557
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3770
3
ATIF
2
FAVORİ
3770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşitme Engelli Okuyucuların Biçimbilim Farkındalık Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emre Laçin
,
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.419285
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
1
ATIF
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma Ortamındaki İşitme Engelli Öğrencilerin Sözcükleri Anlamsal İşlemleme Becerilerinin İşiten Okuyucularla Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halime Miray Sümer
,
Tevhide Kargın
,
İsa Birkan Güldenoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.334888
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2640
1
ATIF
2
FAVORİ
2640
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfı Çocuklarının Erken Okuryazarlık Beceri Profili: Ankara Örneklemi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299868
ATIF
28
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14686
28
ATIF
3
FAVORİ
14686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi: Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.25973
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2831
3
ATIF
2
FAVORİ
2831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat