Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tevhide Kargın
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
36
5
Yayın
0
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Anasınıfı Çocuklarının Erken Okuryazarlık Beceri Profili: Ankara Örneklemi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299868
ATIF
31
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15637
31
ATIF
3
FAVORİ
15637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinlediğini Anlama Becerisinin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Yordayıcılığının İncelenmesi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
, Birkan Güldenoğlu,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3135
0
ATIF
3
FAVORİ
3135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi: Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.25973
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3126
3
ATIF
2
FAVORİ
3126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eğitim Özgeçmişlerine Sahip Öğretmenlerin İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2001 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
897
0
ATIF
2
FAVORİ
897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması
Yazarlar:
Selcen Gündoğdu
,
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2020.0106
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
2
ATIF
1
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması
Yazarlar:
Selcen Gündoğdu
,
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2020.0106
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
1
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinlediğini Anlama Becerisinin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Yordayıcılığının İncelenmesi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
, Birkan Güldenoğlu,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3135
3
FAVORİ
3135
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfı Çocuklarının Erken Okuryazarlık Beceri Profili: Ankara Örneklemi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299868
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15637
3
FAVORİ
15637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi: Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.25973
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3126
2
FAVORİ
3126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Eğitim Özgeçmişlerine Sahip Öğretmenlerin İşitme Engelli Çocuklara Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2001 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
897
2
FAVORİ
897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Becerilerinin Dil Bilimsel Açıdan Karşılaştırılması
Yazarlar:
Selcen Gündoğdu
,
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2020.0106
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
2
ATIF
1
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anasınıfı Çocuklarının Erken Okuryazarlık Beceri Profili: Ankara Örneklemi
Yazarlar:
Tevhide Kargın
,
Birkan Güldenoğlu
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.299868
ATIF
31
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15637
31
ATIF
3
FAVORİ
15637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sesbilgisel Farkındalık Becerilerinin Okuma ve Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi: Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Birkan Güldenoğlu
,
Tevhide Kargın
,
Cevriye Ergül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.25973
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3126
3
ATIF
2
FAVORİ
3126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat