Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mümin Tufan
Yayın
5
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
32
5
Yayın
2
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Okul öncesi Öğretmenlerinin Erken Müdahale ve Kaynaştırma Kavramları Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin ve Özel Gereksinimli Çocuklar İçin Yaptıkları Öğretimsel Uyarlamaların İncelenmesi
Yazarlar:
Mümin Tufan
, Yakup Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7453
0
ATIF
1
FAVORİ
7453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi: Ankara İli Örneği
Yazarlar:
Mümin Tufan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.632930
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1588
0
FAVORİ
1588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tipik Gelişim Gösteren Türk Anasınıfı Çocuklarının Özel Gereksinimli Akranlarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mümin Tufan
, Elizabeth Blue Swadener
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321416
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3997
0
FAVORİ
3997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi Öğretmenlerinin Erken Müdahale ve Kaynaştırma Kavramları Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin ve Özel Gereksinimli Çocuklar İçin Yaptıkları Öğretimsel Uyarlamaların İncelenmesi
Yazarlar:
Mümin Tufan
, Yakup Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7453
1
FAVORİ
7453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Sınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin "Etkileşimli Kitap Okuma” Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu,
Ayşe Sarıca
,
Mümin Tufan
, Gökçe Karaman
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5568
0
FAVORİ
5568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken Okuryazarlık” Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gökçe Karaman, Gözde Akoğlu,
Mümin Tufan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
, Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.71858
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İlköğretim Online
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
e-Kafkas Journal of Educational Research
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Tipik Gelişim Gösteren Türk Anasınıfı Çocuklarının Özel Gereksinimli Akranlarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mümin Tufan
, Elizabeth Blue Swadener
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321416
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3997
3
ATIF
0
FAVORİ
3997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ana Sınıflarında Gerçekleştirilen Birlikte Kitap Okuma Etkinliklerinin "Etkileşimli Kitap Okuma” Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gözde Akoğlu,
Ayşe Sarıca
,
Mümin Tufan
, Gökçe Karaman
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5568
20
ATIF
0
FAVORİ
5568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin “Erken Okuryazarlık” Kavramına İlişkin Bilgi Düzeyleri ve Sınıf Uygulamaları
Yazarlar:
Cevriye Ergül
, Gökçe Karaman, Gözde Akoğlu,
Mümin Tufan
,
Ayşe Dolunay Sarıca
, Zeynep Bahap Kudret
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.71858
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
9
ATIF
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat