Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aynur Oksal
Yayın
10
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
8
10
Yayın
0
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
FRANSA VE TÜRKİYE’DEKİ OKULLARDA YÜRÜTÜLEN REHBERLİK HİZMETLERİNİN İNCELENMESİ (KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI)
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Fatih Güner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.300551
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5971
2
ATIF
1
FAVORİ
5971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretiminde Hayal Gücü Geliştirici Etkinliklerin Öğrencilerin Yaratıcı Hayal Gücü Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Yildiray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1109594
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
2
ATIF
1
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Dersi “Okulumuzda Hayat” ve “Evimizde Hayat” Ünitelerinin Çocukların Hayal Gücünü Destekleme Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yıldıray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1176928
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
0
ATIF
1
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hayat Bilgisi Dersi “Okulumuzda Hayat” ve “Evimizde Hayat” Ünitelerinin Çocukların Hayal Gücünü Destekleme Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yıldıray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1176928
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
1
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretiminde Hayal Gücü Geliştirici Etkinliklerin Öğrencilerin Yaratıcı Hayal Gücü Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Yildiray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1109594
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
1
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FRANSA VE TÜRKİYE’DEKİ OKULLARDA YÜRÜTÜLEN REHBERLİK HİZMETLERİNİN İNCELENMESİ (KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI)
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Fatih Güner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.300551
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5971
1
FAVORİ
5971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fransa’daki Türkçe ve Türk Kültürü Dersine Yönelik Veli ve Öğrenci Görüşleri: Aveyron Bölgesi Örneği
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Fatih Güner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
83
0
FAVORİ
83
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Sistemler ve Bilişsel Usluplar
Yazarlar:
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
894
0
FAVORİ
894
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversitede Kopya Sorunu
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
0
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SBS’ye Hazırlanan Öğrencilerin Sınav ve Matematik Kaygılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Burcu Durmaz
,
Ayça Akın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2782
0
FAVORİ
2782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Dersi Motivasyon Ölçeği
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321344
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6062
0
FAVORİ
6062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliğinden Mezun Olan Öğretmenlerle Başka Alanlardan Mezun Olan Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma Yazma Öğretiminde Yaşadıkları Güçlüklerin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ömür Sadioğlu
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
543
0
FAVORİ
543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yaşam Teorilerini Oluşturan Merkezi Epistemolojik İnançlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Erkan Şenşekerci
,
Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
International Journal of Languages' Education and Teaching
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Hayat Bilgisi Öğretiminde Hayal Gücü Geliştirici Etkinliklerin Öğrencilerin Yaratıcı Hayal Gücü Gelişimine Etkisi
Yazarlar:
Yildiray Aydın
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1109594
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
2
ATIF
1
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FRANSA VE TÜRKİYE’DEKİ OKULLARDA YÜRÜTÜLEN REHBERLİK HİZMETLERİNİN İNCELENMESİ (KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI)
Yazarlar:
Aynur Oksal
,
Fatih Güner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.300551
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5971
2
ATIF
1
FAVORİ
5971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Dersi Motivasyon Ölçeği
Yazarlar:
Yakup Balantekin
,
Aynur Oksal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321344
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6062
4
ATIF
0
FAVORİ
6062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat