Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Füsun Gülderen Alacapınar
Prof. Dr.
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
2
8
Yayın
2
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Değerlendirme
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Validity and Reliability Study of the Teacher Value Scale
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
0
ATIF
1
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meta-Analysis Covering Studies on Problem-Based Learning
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Mustafa Ok
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
0
ATIF
1
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Station Technique in Classroom Teaching: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Hatice Uysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
0
ATIF
1
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Cooperative Learning in Education: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Hatice Uysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1232
0
ATIF
1
FAVORİ
1232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
DETERMINING THE EFFECT OF PROBLEM-BASED LEARNING ON STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT IN MATHEMATICS LESSONS
Yazarlar:
Hasan Boz
,
Füsun Gülderen Alacapınar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Quality in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
147
0
FAVORİ
147
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Cooperative Learning in Education: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Hatice Uysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1232
1
FAVORİ
1232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meta-Analysis Covering Studies on Problem-Based Learning
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Mustafa Ok
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
1
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Station Technique in Classroom Teaching: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Hatice Uysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1817
1
FAVORİ
1817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Validity and Reliability Study of the Teacher Value Scale
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
1
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What are the Affectionate Reactions of Students to Activities by Faculty Members During Courses?
Yazarlar:
Fusun Gulderen Alacapınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerce Beğenilen ve Beğenilmeyen Öğretmen Davranışları Hangi Felsefeye Girmektedir?
Yazarlar:
Füsun Alacapınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.97592
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
0
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okulu Öğrencileri Okullarında Hangi Durumları Problem Olarak Algılamakta ve Bunlara Nasıl Çözümler Önermektedirler?
Yazarlar:
Fusun Gulderen Alacapınar
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
International Journal of Quality in Education
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat