Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bünyamin Bavlı
Doç.
Yildiz Technical University
Yayın
4
Hakemlik
14
TR Dizin Atıf
9
4
Yayın
14
Hakemlik
9
TR Dizin Atıf
0000-0002-7274-0935
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Program Tasarımı
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Okul Dışı Öğrenme
Düşünme becerileri
Program Tasarımı
Program Geliştirme
Öğretim Tasarımı
Sosyal duygusal öğrenme
Motivasyon
Rezilyans
Kurum
Yildiz Technical University
Popüler Yayınları
LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE IN THE SHADOW OF THE COVID-19: PERSPECTIVES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS
Yazarlar:
Ayşenur Çınar
,
Bünyamin Bavlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
0
ATIF
1
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocukların Psikolojik Dayanıklılıklarını (Rezilyansını) Desteklemede Kullandıkları Stratejilerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Aslıhan Yavuz Alıcıoğlu
,
Bünyamin Bavlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1090013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1315
0
FAVORİ
1315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak İngilizcenin Öğretimi: Ölçme ve Değerlendirmede Teknoloji Entegrasyonu / Teaching English as a Foreign Language: Technology Integration in Testing and Assessment
Yazarlar:
Ayşenur Ağaoğlu
,
Bünyamin Bavlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1124944
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1149
0
FAVORİ
1149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LEARNING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE IN THE SHADOW OF THE COVID-19: PERSPECTIVES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS
Yazarlar:
Ayşenur Çınar
,
Bünyamin Bavlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
1
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Montessori Educational Method: Communication and Collaboration of Teachers with the Child
Yazarlar:
Hatice Uslu Kocabaş
,
Bünyamin Bavlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.24.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3214
0
FAVORİ
3214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Social Sciences And Education
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
ESAM Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Educational Research Review
International Journal of Social Science Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat