Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülşah Özdemir Baki
Dr. Öğr. Üyesi
Atatürk Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
37
10
Yayın
20
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
0000-0002-1497-6528
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Atatürk Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitimde Matematik Öğretim Deneyimleri
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
,
Elif Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.858655
ATIF
24
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3572
24
ATIF
1
FAVORİ
3572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Fark Etme Becerisinin Alan Ölçme Öğretimine Yansımaları
Yazarlar:
Hatice Kübra Yılmaz
,
Gülşah Özdemir Baki
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1195881
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1179
2
ATIF
1
FAVORİ
1179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Video kulübü aracılığıyla öğrencinin matematiksel düşünmesine dayalı öğretmenin fark etmesinin desteklenmesi
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
,
Levent Akgün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1289734
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
955
0
FAVORİ
955
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Fark Etme Becerisinin Alan Ölçme Öğretimine Yansımaları
Yazarlar:
Hatice Kübra Yılmaz
,
Gülşah Özdemir Baki
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1195881
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1179
1
FAVORİ
1179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Fiziksel ve Psikolojik Şiddete İlişkin Farkındalıkları
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
,
Esra Karakuş Umar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1231483
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
272
0
FAVORİ
272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiğin Cinsiyetinin Toplumsal Cinsiyet Rolleri Üzerinden Anlamlandırılması
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
,
Esra Karakuş Umar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.5152/AUJKKEF.2022.1022226
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Süreç Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Kilicoglu
,
Gülşah Özdemir Baki
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.943032
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitimde Matematik Öğretim Deneyimleri
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
,
Elif Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.858655
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3572
1
FAVORİ
3572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Kulüp Sürecine Katılan Öğretmenlerin Deneyimlerini Yansıtan Bir Fenomenografi Araştırması
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.793164
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
633
0
FAVORİ
633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Matematiksel Öğrenmeleri Boyutunda Öğretmenlerin Sınıf Uygulamalarının bir Video Kulüp Sürecinde İncelenmesi
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
,
Elif Kılıçoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.704596
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
0
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Kulüp Modelinin Öğretmenlerin Mesleki Gelişiminde Katkısının İncelenmesi
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Oltu Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
783
0
FAVORİ
783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.359103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2813
0
FAVORİ
2813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Oltu Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Fark Etme Becerisinin Alan Ölçme Öğretimine Yansımaları
Yazarlar:
Hatice Kübra Yılmaz
,
Gülşah Özdemir Baki
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1195881
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1179
2
ATIF
1
FAVORİ
1179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Süreç Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Kilicoglu
,
Gülşah Özdemir Baki
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.943032
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
1
ATIF
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitimde Matematik Öğretim Deneyimleri
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
,
Elif Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.858655
ATIF
24
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3572
24
ATIF
1
FAVORİ
3572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Kulüp Sürecine Katılan Öğretmenlerin Deneyimlerini Yansıtan Bir Fenomenografi Araştırması
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.793164
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
633
2
ATIF
0
FAVORİ
633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli
Yazarlar:
Gülşah Özdemir Baki
,
Ahmet Işık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.359103
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2813
1
ATIF
0
FAVORİ
2813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat