Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bilal Üstün
Doç. Dr.
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
5
12
Yayın
16
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Uygulamalı Dilbilim ve Eğitim Dilbilimi
Alman Dili, Edebiyatı ve Kültürü
Eğitim
Kurum
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğrencilerin Almanca Öğretmenliğini Tercih Etme Sebepleri
Yazarlar:
Bilal Üstün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1433
0
ATIF
1
FAVORİ
1433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ‘İLHAM VEREN YABANCI DİL ÖĞRETMENİ’ ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Lokman Tanrıkulu
,
Fatma Başarır
,
Bilal Üstün
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1412985
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
0
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Almanca Öğretmenliği Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Almanca Dinlemede Kaygı Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Lokman Tanrıkulu
,
Bilal Üstün
,
Cemile Nur Ovalı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik
DOI: 10.37583/diyalog.1407762
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
289
0
FAVORİ
289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TURİZM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN YABANCI DİL ÖĞRENİMİ BAĞLAMINDA ÜST BİLİŞSEL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Bilal Üstün
,
Lokman Tanrıkulu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1221317
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
297
0
FAVORİ
297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE EĞİTİM ALAN ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTELERARASI YATAY GEÇİŞ İSTATİSTİKLERİ
Yazarlar:
Lokman Tanrıkulu
,
Bilal Üstün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
118
0
FAVORİ
118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİLSEL YETERLİLİK ÖLÇÜTÜNE GÖRE ALMANCA YAZMADA HATA ANALİZİ
Yazarlar:
Aysel Deregözü
,
Bilal Üstün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.871762
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
942
0
FAVORİ
942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALMAN DİLİ EĞİTİMİ PROGRAMLARINDA 2015-2020 YILLARI ARASI YAZILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERE YÖNELİK BİR İNCELEME
Yazarlar:
Bilal Üstün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.901886
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
374
0
FAVORİ
374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ HAZIRLIK SINIFI ÖĞRENCİLERİNİN ALMANCA DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bilal Üstün
,
Lokman Tanrıkulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.903727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
0
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN İKİNCİ YABANCI DİL ALMANCA ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bilal Üstün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-901401
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
872
0
FAVORİ
872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NETZWERK A1 ALMANCA DERS KİTABININ DÖRT TEMEL DİL BECERİSİ, KELİME BİLGİSİ VE GRAMER ETKİNLİKLERİ BAĞLAMINDA İSTATİSTİKSEL AÇIDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bilal Üstün
,
Lokman Tanrıkulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.869432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Alman Üniversitelerinde Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretmenliği Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Bilal Üstün
,
Aysel Deregözü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.847296
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1236
0
FAVORİ
1236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İyi Bir Almanca Öğretmeni Özelliklerine Yönelik Almanca Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Lokman Tanrıkulu
,
Bilal Üstün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.46901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
78
0
FAVORİ
78
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Almanca Öğretmenliğini Tercih Etme Sebepleri
Yazarlar:
Bilal Üstün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1433
1
FAVORİ
1433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Diyalog Interkulturelle Zeitschrift Für Germanistik
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Kapadokya Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Editörlük
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Dil Editörü
Kurul Üyeliği
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Alman Dili ve Kültürü Araştırmaları Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
DİLSEL YETERLİLİK ÖLÇÜTÜNE GÖRE ALMANCA YAZMADA HATA ANALİZİ
Yazarlar:
Aysel Deregözü
,
Bilal Üstün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.871762
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
942
2
ATIF
0
FAVORİ
942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALMANCA ÖĞRETMENLİĞİ HAZIRLIK SINIFI ÖĞRENCİLERİNİN ALMANCA DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bilal Üstün
,
Lokman Tanrıkulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.903727
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
1
ATIF
0
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NETZWERK A1 ALMANCA DERS KİTABININ DÖRT TEMEL DİL BECERİSİ, KELİME BİLGİSİ VE GRAMER ETKİNLİKLERİ BAĞLAMINDA İSTATİSTİKSEL AÇIDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bilal Üstün
,
Lokman Tanrıkulu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.869432
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
1
ATIF
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Alman Üniversitelerinde Yabancı Dil Olarak Almanca Öğretmenliği Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Bilal Üstün
,
Aysel Deregözü
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.847296
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1236
1
ATIF
0
FAVORİ
1236
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat