Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bilge Peker
Prof. Dr.
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
8
8
Yayın
3
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Cebir ve Sayı Teorisi
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
2018 Ortaokul Matematik Öğretim Programının Sayı Hissi Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.952589
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
0
ATIF
3
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS VE ÖRNEK MATEMATİK SORULARININ ÖĞRENME ALANLARI VE PISA 2012 ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Naci Küçükgençay
,
Fadimana Karatepe
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.741871
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2042
6
ATIF
1
FAVORİ
2042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Yayımlanan Sayı Hissi ile İlgili Makalelerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1016379
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
0
ATIF
1
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Bilge Peker
,
Sema Acar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2024.130
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
277
0
ATIF
1
FAVORİ
277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sayı Hissi ile Cebirsel Düşünme Becerisi Arasında Bir İlişki Var Mıdır?
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
209
0
FAVORİ
209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Newton'un Soğutma Yasası Denkleminin Kashuri Fundo Dönüşümü ile Analitik Çözümü
Yazarlar:
Bilge Peker
,
Fatma Aybike Çuha
,
Haldun Alpaslan Peker
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
DOI: 10.47112/neufmbd.2024.29
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
303
0
FAVORİ
303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Bilge Peker
,
Sema Acar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2024.130
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
277
1
FAVORİ
277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflections of COVID-19 on Teacher Education: A Metaphor Study for Distance Education
Yazarlar:
Bilge Peker
,
Naci Küçükgençay
,
Fadimana Karatepe
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.1246125
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
206
0
FAVORİ
206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1220514
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Yayımlanan Sayı Hissi ile İlgili Makalelerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1016379
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1720
1
FAVORİ
1720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaokul Matematik Öğretim Programının Sayı Hissi Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.952589
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1374
3
FAVORİ
1374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS VE ÖRNEK MATEMATİK SORULARININ ÖĞRENME ALANLARI VE PISA 2012 ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Naci Küçükgençay
,
Fadimana Karatepe
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.741871
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2042
1
FAVORİ
2042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Reflections of COVID-19 on Teacher Education: A Metaphor Study for Distance Education
Yazarlar:
Bilge Peker
,
Naci Küçükgençay
,
Fadimana Karatepe
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.1246125
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
206
1
ATIF
0
FAVORİ
206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1220514
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
1
ATIF
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LGS VE ÖRNEK MATEMATİK SORULARININ ÖĞRENME ALANLARI VE PISA 2012 ÇERÇEVESİNDE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Naci Küçükgençay
,
Fadimana Karatepe
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.741871
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2042
6
ATIF
1
FAVORİ
2042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat