Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sema Acar
Dr.
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
1
5
Yayın
1
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Eğitim Üzerine Çalışmalar (Diğer)
Kurum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Popüler Yayınları
2018 Ortaokul Matematik Öğretim Programının Sayı Hissi Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.952589
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
0
ATIF
3
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Yayımlanan Sayı Hissi ile İlgili Makalelerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1016379
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1705
0
ATIF
1
FAVORİ
1705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Bilge Peker
,
Sema Acar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2024.130
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
274
0
ATIF
1
FAVORİ
274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sayı Hissi ile Cebirsel Düşünme Becerisi Arasında Bir İlişki Var Mıdır?
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
202
0
FAVORİ
202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Bilge Peker
,
Sema Acar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2024.130
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
274
1
FAVORİ
274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1220514
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Yayımlanan Sayı Hissi ile İlgili Makalelerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1016379
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1705
1
FAVORİ
1705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Ortaokul Matematik Öğretim Programının Sayı Hissi Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.952589
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1322
3
FAVORİ
1322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
2018 Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının SOLO Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sema Acar
,
Bilge Peker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1220514
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
1
ATIF
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat