Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bülent Nuri Özcan
Dr. Öğr. Üyesi
Manisa Celal Bayar University, Education Faculty, Demirci, Manisa, Turkey
Yayın
7
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
10
7
Yayın
11
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0002-7468-7664
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Manisa Celal Bayar University, Education Faculty, Demirci, Manisa, Turkey
Yayınlar
Türkiye’de Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Alanlarını Birlikte Ele Alan Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Fatma Özarslan
,
Bülent Nuri Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
0
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrencilerin Matematik Ödevlerine Verdikleri Geri Bildirimlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Bülent Nuri Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1010985
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
403
0
FAVORİ
403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik ve Geometriye Karşı Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bülent Nuri Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.794223
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Tutumları ile Öğrenme Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bülent Nuri Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi
Yazarlar:
Ahmet Delil
,
Bülent Nuri Özcan
,
Okay Işlak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.669086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6578
0
FAVORİ
6578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Hazırladıkları Testlerin Öğretim Programı Kazanımları Açısından Bir Analizi
Yazarlar:
Bülent Nuri Özcan
,
Ahmet Delil
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2212
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
0
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VELİLERİN ÇOCUKLARININ MATEMATİK ÖDEVLERİNE KARŞI GÖRÜŞ VE KATILIMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Bülent Nuri Özcan
,
Derya Göğebakan Yıldız
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
0
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Kastamonu Education Journal
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevesine Göre Analizi
Yazarlar:
Ahmet Delil
,
Bülent Nuri Özcan
,
Okay Işlak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.669086
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6578
4
ATIF
0
FAVORİ
6578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Hazırladıkları Testlerin Öğretim Programı Kazanımları Açısından Bir Analizi
Yazarlar:
Bülent Nuri Özcan
,
Ahmet Delil
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2212
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1313
3
ATIF
0
FAVORİ
1313
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat