Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Buket Akkoyunlu
Prof. Dr.
CANKAYA UNIVERSITY
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
24
6
Yayın
6
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
CANKAYA UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ayak İzi Farkındalıkları ve Yaşantılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Meryem Yılmaz Soylu
,
Seva Demiröz
,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.838856
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2234
2
ATIF
3
FAVORİ
2234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Cevap Sistemleri için Oyunlaştırma Aracı: Kahoot!
Yazarlar:
Abdullah Yasin Gündüz
,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
0
ATIF
1
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ayak İzi Farkındalıkları ve Yaşantılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Meryem Yılmaz Soylu
,
Seva Demiröz
,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.838856
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2234
3
FAVORİ
2234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Revize Edilmiş Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Öğrenci Beklentileri Ölçeğinin (SEOLS-R) Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Ömer Arslan
,
Gökhan Dağhan
,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.653684
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
783
0
FAVORİ
783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Cevap Sistemleri için Oyunlaştırma Aracı: Kahoot!
Yazarlar:
Abdullah Yasin Gündüz
,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
715
1
FAVORİ
715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Öz-Yeterlik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar: Meryem Yılmaz Soylu,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3423
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bibliyografik Künye Karekodu Oluşturma Etkinliğine Yönelik Öğrenci, Öğretmen ve Okul Kütüphanecisi Görüşleri
Yazarlar:
Nihal Menzi Çetin
,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.468002
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1308
0
FAVORİ
1308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISINDAN 21. YÜZYIL ÖĞRENEN VE ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİ
Yazarlar:
Gökhan Dağhan
,
Pınar Nuhoğlu Kibar
,
Nihal Menzi Çetin
,
Esra Telli
,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.305062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4331
0
FAVORİ
4331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Education Journal
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kurul Üyeliği
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Hakemlik
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Kütüphaneciliği
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ayak İzi Farkındalıkları ve Yaşantılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Meryem Yılmaz Soylu
,
Seva Demiröz
,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.838856
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2234
2
ATIF
3
FAVORİ
2234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Öz-Yeterlik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar: Meryem Yılmaz Soylu,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3423
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
7
ATIF
0
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAKIŞ AÇISINDAN 21. YÜZYIL ÖĞRENEN VE ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİ
Yazarlar:
Gökhan Dağhan
,
Pınar Nuhoğlu Kibar
,
Nihal Menzi Çetin
,
Esra Telli
,
Buket Akkoyunlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.305062
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4331
15
ATIF
0
FAVORİ
4331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat