Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Demet Özmat
Dr.
ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
6
4
Yayın
2
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
ÇANKAYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İNGİLİZCE HAZIRLIK OKULU ÖĞRETİM GÖREVLİLERİNİN VE ÖĞRENCİLERİNİN DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN KULLANIMINA VE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.709347
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
1
ATIF
1
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörler Üzerine Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.734985
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2557
2
ATIF
1
FAVORİ
2557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hazırlık Öğrencilerinin Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Algıları ve Başarıları Arasındaki İlişki –Bir Vakıf Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Funda Dörtkulak
,
Ufuk Akdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.751390
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
817
0
FAVORİ
817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE HAZIRLIK OKULU ÖĞRETİM GÖREVLİLERİNİN VE ÖĞRENCİLERİNİN DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN KULLANIMINA VE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.709347
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
1
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenen Öğrencilere Göre Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Etkenler
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.742803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3981
0
FAVORİ
3981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörler Üzerine Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.734985
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2557
1
FAVORİ
2557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
İNGİLİZCE HAZIRLIK OKULU ÖĞRETİM GÖREVLİLERİNİN VE ÖĞRENCİLERİNİN DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN KULLANIMINA VE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.709347
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
1
ATIF
1
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenen Öğrencilere Göre Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Etkenler
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.742803
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3981
3
ATIF
0
FAVORİ
3981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörler Üzerine Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Demet Özmat
,
Nuray Senemoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.734985
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2557
2
ATIF
1
FAVORİ
2557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat