Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Celal Uğurlu
Yayın
13
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
10
13
Yayın
1
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Örgütsel Kimlik ve Okula Güven Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Celal Teyyar Uğurlu
,
Cihat Arslan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
0
ATIF
1
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development Study for Absenteeism Attitude Scale
Yazarlar:
Gonca Usta
,
Celal Uğurlu
,
Ahmet Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1936
0
ATIF
1
FAVORİ
1936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Okulların Hesap Verebilirliğine Yönelik Yönetici, Öğretmen ve Veli Görüşleri: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Seyfettin Abdurrezzak
,
Celal Teyyar Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
0
ATIF
1
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PISA 2012 VERİLERİNE GÖRE TÜRKİYE, KAZAKİSTAN, ENDONEZYA VE ALMANYA’DAKİ OKULLARIN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Yazarlar:
İzzet Kaplan
,
Celal Uğurlu
,
Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.720603
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
893
0
FAVORİ
893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Okulların Hesap Verebilirliğine Yönelik Yönetici, Öğretmen ve Veli Görüşleri: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Seyfettin Abdurrezzak
,
Celal Teyyar Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
1
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF İÇİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNİN KULLANIMI VE DENETLENMESİ: DENETMEN VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gonca Usta
,
Celal Teyyar Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.332783
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12652
0
FAVORİ
12652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okullarında Kurum Denetiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Celal Teyyar Uğurlu
, Behiye Ertaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413782
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
605
0
FAVORİ
605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran-Arkadaş Gruplarına Üyelik: Anlamı, Nedenleri, Kriterleri, Çatışma Yaratan Etkenler ve Sürekliliği
Yazarlar: Hakkı Kızıloluk,
Celal Teyyar Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4464
0
FAVORİ
4464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE GÜÇLÜKLER ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Esmira Mehdiyev,
Celal Teyyar Uğurlu
,
H. Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331905
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3798
0
FAVORİ
3798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development Study for Absenteeism Attitude Scale
Yazarlar:
Gonca Usta
,
Celal Uğurlu
,
Ahmet Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1936
1
FAVORİ
1936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretmen Liderliği Davranışlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Yakup Yiğit,
Soner Doğan
,
Celal Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5935
0
FAVORİ
5935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OBEZİTENİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜREÇLERİNE YANSIMALARI
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Celal Uğurlu
,
Metin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.23982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3954
0
FAVORİ
3954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Kimlik ve Okula Güven Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Celal Teyyar Uğurlu
,
Cihat Arslan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
822
1
FAVORİ
822
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İlköğretimin Amaçlarının Gerçekleştirilme Düzeyine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Celal Teyyar Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
0
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Etkisi
Yazarlar:
Celal Uğurlu
,
Mehmet Sincar
, Kerem Çınar
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2304
0
FAVORİ
2304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM MÜFETTİŞLERİNİN ETİK DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Yrd.doç.dr.celal Teyyar Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2010 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1874
0
FAVORİ
1874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İlköğretim Online
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
SINIF İÇİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNİN KULLANIMI VE DENETLENMESİ: DENETMEN VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gonca Usta
,
Celal Teyyar Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.332783
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12652
2
ATIF
0
FAVORİ
12652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okullarında Kurum Denetiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Celal Teyyar Uğurlu
, Behiye Ertaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.413782
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
605
1
ATIF
0
FAVORİ
605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE GÜÇLÜKLER ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Esmira Mehdiyev,
Celal Teyyar Uğurlu
,
H. Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331905
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3798
6
ATIF
0
FAVORİ
3798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE OBEZİTENİN EĞİTİM ÖĞRETİM SÜREÇLERİNE YANSIMALARI
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Celal Uğurlu
,
Metin Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.23982
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3954
1
ATIF
0
FAVORİ
3954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat