Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Derya Can
Dr.
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
20
11
Yayın
15
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0003-1257-8793
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk,
Burcu Durmaz
,
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2448
5
ATIF
2
FAVORİ
2448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mantıksal Düşünme Yeteneğine Göre Sayı Duyusu Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
0
ATIF
1
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
5
ATIF
1
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Zeka Oyunlarını Öğretim Süreciyle Bütünleştirmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
0
ATIF
1
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TOPLAMA ve ÇIKARMA İŞLEMLERİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Derya Can
,
Hicran Nurse Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-779433
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5170
2
ATIF
1
FAVORİ
5170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişiminde Bilimsel Eğitim Etkinliklerinin Rolü: Öğrenme Yörüngelerine Dayalı Matematik Eğitimi Örneği
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1132236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
614
0
FAVORİ
614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Çocuk Edebiyatının Kullanımı Sürecine İlişkin Uygulayıcıların Görüş ve Deneyimleri
Yazarlar:
Burcu Durmaz
,
Derya Can
,
Ayşe Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.800296
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1925
0
FAVORİ
1925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TOPLAMA ve ÇIKARMA İŞLEMLERİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Derya Can
,
Hicran Nurse Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-779433
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5170
1
FAVORİ
5170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Zeka Oyunlarını Öğretim Süreciyle Bütünleştirmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
1
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Alanında Yapılan Matematik Eğitimi Konulu Lisansüstü Tezlerin Araştırma Eğilimleri
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1949
0
FAVORİ
1949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediator Effect of Reading Comprehension in the Relationship between Logical Reasoning and Word Problem Solving
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.44.7.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
0
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
1
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Eşit Paylaşım Davranışının Mantıksal Düşünme Becerileriyle İlişkisi
Yazarlar:
Derya Can
, Veli Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.738041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
0
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mantıksal Düşünme Yeteneğine Göre Sayı Duyusu Performanslarının İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
1
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8-12 Yaş Aralığındaki Öğrencilerin Mantıksal Düşünme Becerileri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Derya Can
,
Hülya Altunya
, Veli Can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.661649
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2963
0
FAVORİ
2963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk,
Burcu Durmaz
,
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2448
2
FAVORİ
2448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Participatory Educational Research
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Teknik Editör , Editör
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Journal of Education and Future
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Mesleki Gelişiminde Bilimsel Eğitim Etkinliklerinin Rolü: Öğrenme Yörüngelerine Dayalı Matematik Eğitimi Örneği
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1132236
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
614
1
ATIF
0
FAVORİ
614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Çocuk Edebiyatının Kullanımı Sürecine İlişkin Uygulayıcıların Görüş ve Deneyimleri
Yazarlar:
Burcu Durmaz
,
Derya Can
,
Ayşe Özer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.800296
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1925
3
ATIF
0
FAVORİ
1925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TOPLAMA ve ÇIKARMA İŞLEMLERİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Derya Can
,
Hicran Nurse Yıldız
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-779433
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5170
2
ATIF
1
FAVORİ
5170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediator Effect of Reading Comprehension in the Relationship between Logical Reasoning and Word Problem Solving
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.44.7.3
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
6
ATIF
0
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar:
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1536
5
ATIF
1
FAVORİ
1536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8-12 Yaş Aralığındaki Öğrencilerin Mantıksal Düşünme Becerileri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Derya Can
,
Hülya Altunya
, Veli Can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.661649
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2963
1
ATIF
0
FAVORİ
2963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk,
Burcu Durmaz
,
Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2448
5
ATIF
2
FAVORİ
2448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat