avatar
Derya Can Doç. Dr. BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 25 TR Dizin Atıf 20
11 Yayın
15 Hakemlik
25 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi

Kurum

BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk, Burcu Durmaz , Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2480

6

2

2480

0

1

1397

Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1582

5

1

1582

0

1

1757

2

1

5306

Yayınlar

0

643

0

2008

1

5306

1

1757

0

1976

0

2203

Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1582

1

1582

Çocukların Eşit Paylaşım Davranışının Mantıksal Düşünme Becerileriyle İlişkisi
Yazarlar: Derya Can , Veli Can
DOI: 10.18039/ajesi.738041
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1014

0

1014

1

1397

0

3035

Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk, Burcu Durmaz , Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2480

2

2480

Yayınlar

1

0

643

3

0

2008

2

1

5306

The Mediator Effect of Reading Comprehension in the Relationship between Logical Reasoning and Word Problem Solving
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.44.7.3
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2203

7

0

2203

Sayı Kavramına İlişkin Öğrenme Yörüngelerinin Desteklenmesi: Dijital Oyunlar
Yazarlar: Derya Can
Yayın Bilgisi: 2020 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.692165
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1582

5

1

1582

1

0

3035

Sayı Konusmalarının Diskalkulik Ortaokul Ögrencilerinin Sayı Duyularına Etkisi
Yazarlar: Müyesser Öztürk, Burcu Durmaz , Derya Can
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3337
ATIF 6 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2480

6

2

2480

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.