Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hacer Deniz
Dr.
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
30
10
Yayın
6
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
0000-0002-2604-1893
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Yazma Motivasyonu Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3010
0
ATIF
2
FAVORİ
3010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
4
ATIF
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları, Yazma Motivasyonları ve Akademik Motivasyonlarına İlişkin Bir Yapısal Eşitlik Modeli
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1316766
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
ATIF
1
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Özerkliği Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1466554
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
0
ATIF
1
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yazma Özerkliği Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1466554
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
1
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Öz Düzenleme Yetkinliği Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1370391
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
0
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Düşünme Eğilimi Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1347663
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları, Yazma Motivasyonları ve Akademik Motivasyonlarına İlişkin Bir Yapısal Eşitlik Modeli
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1316766
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
1
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ ŞİİRLERİN ÇOCUĞA GÖRELİK ÖLÇÜTLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Şener Demirel,
Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3127
0
FAVORİ
3127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Motivasyonu Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3010
2
FAVORİ
3010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir,
Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3609
0
FAVORİ
3609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Süreç Temelli Yazma Yaklaşımının Uygulanabilirliğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.426785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1171
0
FAVORİ
1171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
Bezgek Yabancılara Türkçe Öğretimi Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Yayınlar
Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir,
Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3609
10
ATIF
0
FAVORİ
3609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
4
ATIF
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hacer Deniz
,
Sezgin Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
4
ATIF
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat