avatar
Hacer Deniz Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın 10 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 30
10 Yayın
6 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
30 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Türkçe Eğitimi

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

3010

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1800

4

1

1800

0

1

618

Yazma Özerkliği Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.21764/maeuefd.1466554
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 117

0

1

117

Yayınlar

1

117

0

452

0

1111

1

618

0

3127

2

3010

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3609

0

3609

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1800

1

1800

0

1165

0

1171

Yayınlar

Akademik Okuryazarlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Sezgin Demir, Hacer Deniz
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.4008
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3609

10

0

3609

Öğrencilerin Yazma Kaygılarının Yazma Eğilimleriyle İlişkisi
DOI: 10.17556/erziefd.520894
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1800

4

1

1800

Öğrencilerin Yazma Kaygıları ve Eğilimlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.19171/uefad.679330
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1165

4

0

1165

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.