Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Elif Benzer
Doç. Dr.
Marmara Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
14
13
Yayın
7
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Marmara Üniversitesi
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Elif Benzer
,
Canan Dilek Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.715668
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2566
2
ATIF
2
FAVORİ
2566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ 5E’YE DAYALI DENEY TASARLAMA SEVİYELERİNİN VE TASARIM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
0
ATIF
1
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Özge Özdem Köse,
Hale Bayram
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.913505
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2860
7
ATIF
1
FAVORİ
2860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Eğitiminde Planlama, Uygulama, Değerlendirme Modeline Uygun Oyun Tasarımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Yumak
,
Kübra Öçsoy
,
Saliha Öztürk
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1392825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
70
0
FAVORİ
70
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilime ve Bilim İnsanına Güven Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik- Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Cemile Elvan Öğünmez
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1330728
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
268
0
FAVORİ
268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri ve Çevre ve İklim Değişikliği Programlarındaki Kazanımların Çevre Okuryazarlığı Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Pınar Fidan Yazgan
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1374836
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRE SORUNLARINI VE EYLEMLERİNİ ARAŞTIRMA VE DEĞERLENDİRME (ÇSEAD) MODELİNE DAYALI ÖĞRETİMİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE OKURYAZARLIĞINA VE KAVRAM ANLAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Duygu Kombakçı
,
Elif Benzer
,
Hale Bayram
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1389761
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Destekli Sosyobilimsel Konuların Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Etiği Algılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şebnem Yazıcıoğlu
,
Elif Benzer
,
Mehtap Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1222968
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Özge Özdem Köse,
Hale Bayram
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.913505
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2860
1
FAVORİ
2860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAZMA ETKİNLİKLERİYLE YÜRÜTÜLEN ARGÜMANTASYON UYGULAMALARININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI YAZMALARINA VE KAVRAM ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Fatma Betül Uc
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1229
0
FAVORİ
1229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Tahmin Et - Gözle - Açıkla Yöntemine Dayalı Deney Tasarımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Banu Kara
,
Merve Sak
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.863694
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
838
0
FAVORİ
838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Elif Benzer
,
Canan Dilek Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.715668
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2566
2
FAVORİ
2566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİMSEL OKURYAZARLIK VE MEDYA OKURYAZARLIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİ: FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9684
0
FAVORİ
9684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elif Benzer
,
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Fatma Melike Uçar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.286360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5917
0
FAVORİ
5917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ 5E’YE DAYALI DENEY TASARLAMA SEVİYELERİNİN VE TASARIM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2032
1
FAVORİ
2032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mikroskop Kullanım Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Benzer
,
Sibel Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7687
0
FAVORİ
7687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Journal of Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türkiye Eğitim Dergisi
Editörlük
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-Kafkas Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri ve Çevre ve İklim Değişikliği Programlarındaki Kazanımların Çevre Okuryazarlığı Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Pınar Fidan Yazgan
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1374836
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
1
ATIF
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 Destekli Argümantasyon Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Kuvvet ve Enerji Konusundaki Başarılarına, Tartışmacı Tutumlarına ve Teknoloji Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Özge Özdem Köse,
Hale Bayram
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.913505
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2860
7
ATIF
1
FAVORİ
2860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Tahmin Et - Gözle - Açıkla Yöntemine Dayalı Deney Tasarımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Banu Kara
,
Merve Sak
,
Elif Benzer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.863694
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
838
1
ATIF
0
FAVORİ
838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Araştırma Yöntemlerini Kullanma Durumlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Elif Benzer
,
Canan Dilek Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.715668
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2566
2
ATIF
2
FAVORİ
2566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Elif Benzer
,
Gülfem Muşlu Kaygısız
,
Fatma Melike Uçar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.286360
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5917
3
ATIF
0
FAVORİ
5917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat