Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ebru Aylar Çankaya
Dr. Öğr. Üyesi
Ankara Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
2
8
Yayın
10
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0003-0455-3553
36815687600
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Ankara Üniversitesi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Farklı Stratejiler Temelinde İşlemde Esnekliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Aylar Çankaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.646023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
790
0
FAVORİ
790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi, İnanç ve Öğretim: Çarpma ve Kesirlerde Çıkarma İşlemleri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Duygu Ören Vural
,
Ebru Aylar Çankaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1798
0
FAVORİ
1798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAZI YAZMANIN PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK KATKISI
Yazarlar:
Ebru Aylar Çankaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1321
0
FAVORİ
1321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sürecinde Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgisine İlişkin Çıkarımlar
Yazarlar:
Ebru Aylar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.312232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2159
0
FAVORİ
2159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgilerinin Sınıf İçi Gözlem ve Görüşme Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Belma Türker Biber
,
Ebru Aylar
, Zeynep Sonay Ay, Oylum Akkuş İspir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1240
0
FAVORİ
1240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin İspat Becerileri ve Tercihlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ebru Aylar
, Yeter Şahiner
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin İspat Kavramını Algılayış Biçimleri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Ebru Aylar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin İspata Yönelik Becerilerinin İrdelenmesi
Yazarlar:
Ebru Aylar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
733
0
FAVORİ
733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Journal of Education and Future
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Yetiştirme Sürecinde Problem Çözmeye Dair Pedagojik Alan Bilgisine İlişkin Çıkarımlar
Yazarlar:
Ebru Aylar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.312232
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2159
10
ATIF
0
FAVORİ
2159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin İspata Yönelik Becerilerinin İrdelenmesi
Yazarlar:
Ebru Aylar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.1501/Egifak_0000001330
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
733
1
ATIF
0
FAVORİ
733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat