Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Eda Gürlen
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
15
8
Yayın
0
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Konu Alanı Uzmanlarının Görüş ve Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlenen Özdiyar
,
Abdul Samet Demirkaya
,
Eda Gürlen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.899035
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1567
1
ATIF
2
FAVORİ
1567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzmanların Pısa ve Tımms Sınavlarının Eğitim Politika ve Programlarına Etkisine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Abdul Samet Demirkaya
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.599615
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10404
9
ATIF
1
FAVORİ
10404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüksek başarılı yetişkinlerin eğitim yaşantılarına yönelik görüşleri ve üstün yeteneklilerin eğitimine ilişkin önerileri
Yazarlar:
Abdul Samet Demirkaya
,
Özlenen Özdiyar Gedik
,
Eda Gürlen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.899015
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
0
ATIF
1
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Cumhur Sancaktar Selamet
,
Eda Gürlen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1434207
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
306
0
ATIF
1
FAVORİ
306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Dördüncü Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programı’nın Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Cumhur Sancaktar Selamet
,
Eda Gürlen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1434207
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
306
1
FAVORİ
306
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Medyanın Çocuklar Üzerindeki Etkisine Yönelik Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Metaforları
Yazarlar:
Yekta Koşan
,
Eda Gürlen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
189
0
FAVORİ
189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki ve Teknik Eğitimin Temel Sorunlarına ve Bilgisayar Kontrollü Üretim Dersi Öğretim Programına İlişkin Paydaş Görüşleri
Yazarlar:
Gökçen Demirci
,
Eda Gürlen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1374932
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
316
0
FAVORİ
316
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Konu Alanı Uzmanlarının Görüş ve Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlenen Özdiyar
,
Abdul Samet Demirkaya
,
Eda Gürlen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.899035
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1567
2
FAVORİ
1567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yüksek başarılı yetişkinlerin eğitim yaşantılarına yönelik görüşleri ve üstün yeteneklilerin eğitimine ilişkin önerileri
Yazarlar:
Abdul Samet Demirkaya
,
Özlenen Özdiyar Gedik
,
Eda Gürlen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.899015
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
1
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Reliability of Teachers, Self and Peer Assessments at Primary School Level with Generalizability Theory
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Nagihan Boztunç Öztürk
,
Emel Eminoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.583891
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3517
0
FAVORİ
3517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzmanların Pısa ve Tımms Sınavlarının Eğitim Politika ve Programlarına Etkisine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Abdul Samet Demirkaya
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.599615
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10404
1
FAVORİ
10404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Tuğba Cihan
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1463
0
FAVORİ
1463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Journal of Education and Future
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Konu Alanı Uzmanlarının Görüş ve Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özlenen Özdiyar
,
Abdul Samet Demirkaya
,
Eda Gürlen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.899035
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1567
1
ATIF
2
FAVORİ
1567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Reliability of Teachers, Self and Peer Assessments at Primary School Level with Generalizability Theory
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Nagihan Boztunç Öztürk
,
Emel Eminoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.583891
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3517
4
ATIF
0
FAVORİ
3517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzmanların Pısa ve Tımms Sınavlarının Eğitim Politika ve Programlarına Etkisine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Abdul Samet Demirkaya
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.599615
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10404
9
ATIF
1
FAVORİ
10404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Tuğba Cihan
,
Nuri Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1463
1
ATIF
0
FAVORİ
1463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat