avatar
Nuri Doğan Prof. Dr. HACETTEPE UNIVERSITY
Yayın 60 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 165 TR Dizin Atıf 23
60 Yayın
7 Hakemlik
165 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları Ölçek Geliştirme Standart Belirleme ve Normlar Kültürlerarası Ölçek Uyarlama Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Bilgisayar Tabanlı Sınav Uygulamaları Similasyon çalışmaları Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Diğer) Psikometrik analizler, Madde Tepki Kuramı, Madde Yanlılığı, Test geliştirme, Veri Analizi,

Kurum

HACETTEPE UNIVERSITY

Popüler Yayınları

0

1

1710

0

1

539

10

1

10449

Yayınlar

0

108

0

185

0

212

0

265

0

282

0

255

0

378

0

547

0

804

MESLEKİ KIDEMİN KESME PUANI BELİRLEMEYE ETKİSİNİN GENELLENEBİLİRLİK KURAMI İLE İNCELENMESİ
Yazarlar: Süleyman Keser, Nuri Doğan , Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1024397
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 345

0

345

0

806

0

668

0

405

0

461

0

751

0

465

0

981

0

1721

0

733

0

747

0

536

0

811

0

1730

0

1415

An Overview of E-Assessment
Yazarlar: Nuri Doğan , Nermin Kıbrıslıoğlu, Hülya Kelecioğlu , Ronald K. Hambleton
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1385

0

1385

0

1454

1

10449

0

1528

0

332

0

482

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1483

0

1483

0

2095

0

9015

0

1649

Örneklem Büyüklüğünün ve Kayıp Veri Oranının Genellenebilirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Sumeyra Soysal, Haydar Karaman, Nuri Dogan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 738

0

738

0

1353

1

539

0

17500

Interview with Stephen G. SIRECI on Validity
Yazarlar: Nuri Doğan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1437

0

1437

0

1219

0

12969

0

2054

0

3460

0

2244

0

2109

0

1532

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

804

4

0

668

2

0

751

4

0

1721

Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 811

4

0

811

1

0

1730

15

0

1415

1

0

1454

10

1

10449

Measuring Nature of Science Views of Middle School Students
DOI: 10.21449/ijate.561154
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1528

3

0

1528

Emotional and Motivational Barriers to Effective Learning of Students
Yayın Bilgisi: 2019 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524370
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1483

1

0

1483

14

0

2095

Veri Madenciliğinde Kullanılan Güncel Bir Analiz Programı: WEKA
DOI: 10.21031/epod.399832
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9015

6

0

9015

5

0

1649

3

0

1428

20

0

3362

4

0

1353

45

0

17500

2

0

12969

1

0

3460

14

0

2244

1

0

2109

2

0

1532

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.