Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İlhan Koyuncu
Doç. Dr.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
37
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
57
9
Yayın
37
Hakemlik
45
CrossRef Atıf
57
TR Dizin Atıf
0000-0002-0009-5279
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
İstatistiksel Analiz Teknikleri
Test Kuramları
Test, Ölçme ve Psikometri (Diğer)
Kurum
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Comparison of Data Mining Classification Algorithms on Educational Data under Different Conditions
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.696664
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
3
ATIF
1
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Statistical power and precision of experimental studies originated in the Republic of Turkey from 2010 to 2020: Current practices and some recommendations
Yazarlar:
Metin Bulus
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.77.8.4
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
7
ATIF
1
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Influence of Student-Level Factors on Reading Literacy: A Comprehensive Study
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1299077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Moderator Role of Gender and Socioeconomic Status in the Relationship Between Metacognitive Skills and Reading Scores
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Metin Bulus
,
Tahsin Fırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.55.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1623
0
FAVORİ
1623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Classification of Scale Items with Exploratory Graph Analysis and Machine Learning Methods
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Abdullah Faruk Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.880914
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
987
0
FAVORİ
987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Statistical power and precision of experimental studies originated in the Republic of Turkey from 2010 to 2020: Current practices and some recommendations
Yazarlar:
Metin Bulus
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.77.8.4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
1
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Data Mining Classification Algorithms on Educational Data under Different Conditions
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.696664
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
1
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Influence of Using Plausible Values and Survey Weights on Multiple Regression and Hierarchical Linear Model Parameters
Yazarlar:
Osman Tat
,
İlhan Koyuncu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.486999
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4301
0
FAVORİ
4301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Sosyal Kabul Düzeyleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.431264
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2760
0
FAVORİ
2760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Eğitim Bilimleri Enstitüsü Lisansüstü Programlarına Kabul Durumlarının Yordanması
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Nuri Doğan
, Pelin Gökdemir, Müjgen Kahveci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Hacettepe Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1246
0
FAVORİ
1246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The development of a self-efficacy scale for mathematical modeling competencies
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Cem Oktay Guzeller
, Didem Akyuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.256552
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2436
0
FAVORİ
2436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Journal of Educational Research
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Participatory Educational Research
Kurul Üyeliği
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The Influence of Student-Level Factors on Reading Literacy: A Comprehensive Study
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1299077
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
1
ATIF
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Moderator Role of Gender and Socioeconomic Status in the Relationship Between Metacognitive Skills and Reading Scores
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Metin Bulus
,
Tahsin Fırat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.55.9.3
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1623
4
ATIF
0
FAVORİ
1623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Classification of Scale Items with Exploratory Graph Analysis and Machine Learning Methods
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Abdullah Faruk Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.880914
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
987
3
ATIF
0
FAVORİ
987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Statistical power and precision of experimental studies originated in the Republic of Turkey from 2010 to 2020: Current practices and some recommendations
Yazarlar:
Metin Bulus
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.77.8.4
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
7
ATIF
1
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Data Mining Classification Algorithms on Educational Data under Different Conditions
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.696664
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
3
ATIF
1
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Influence of Using Plausible Values and Survey Weights on Multiple Regression and Hierarchical Linear Model Parameters
Yazarlar:
Osman Tat
,
İlhan Koyuncu
,
Selahattin Gelbal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.486999
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4301
7
ATIF
0
FAVORİ
4301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Sosyal Kabul Düzeyleri
Yazarlar:
Tahsin Fırat
,
İlhan Koyuncu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.431264
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2760
8
ATIF
0
FAVORİ
2760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The development of a self-efficacy scale for mathematical modeling competencies
Yazarlar:
İlhan Koyuncu
,
Cem Oktay Guzeller
, Didem Akyuz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.256552
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2436
12
ATIF
0
FAVORİ
2436
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat