avatar
Abdullah Faruk Kılıç Doç. Dr. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 26 Hakemlik 87 CrossRef Atıf 99 TR Dizin Atıf 29
26 Yayın
87 Hakemlik
99 CrossRef Atıf
29 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme İstatistiksel Analiz Teknikleri Klasik Test Kuramları Madde-Cevap Kuramı Modelleme Ölçme Eşdeğerliliği Test Kuramları Test Standarizasyonu ve Norm Geliştirme Test, Ölçme ve Psikometri (Diğer)

Kurum

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1775

Değişkenlerin Kategori Sayılarının ve Dağılımlarının Korelasyon Katsayılarına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.890104
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1483

1

1

1483

3

1

1850

ELECTRONIC ASSESSMENT ANXIETY SCALE: DEVELOPMENT, VALIDITY AND RELIABILITY
DOI: 10.17718/tojde.1380131
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 479

0

1

479

0

1

214

Yayınlar

0

179

1

214

ELECTRONIC ASSESSMENT ANXIETY SCALE: DEVELOPMENT, VALIDITY AND RELIABILITY
DOI: 10.17718/tojde.1380131
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 479

1

479

0

430

0

262

0

1785

0

637

1

1850

0

1178

Değişkenlerin Kategori Sayılarının ve Dağılımlarının Korelasyon Katsayılarına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.890104
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1483

1

1483

Normal Dağılım İkilemi
DOI: 10.18039/ajesi.962653
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12069

0

12069

0

1022

0

2641

0

1443

FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1210

0

1210

0

1751

0

1487

R Yazılımı ile Açımlayıcı Faktör Analizi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2807

0

2807

0

1153

The Effect of Item Weighting on Reliability and Validity
Yazarlar: Abdullah Faruk Kılıç , Nuri Doğan
DOI: 10.21031/epod.516057
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1093

0

1093

Can Factor Scores be Used Instead of Total Score and Ability Estimation?
DOI: 10.21449/ijate.442542
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2594

0

2594

Örneklem Büyüklüğü, Korelasyon Tekniği ve Faktör Çıkarma Yönteminin Güvenirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Nuri Doğan, Abdullah Faruk Kılıç
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.413303
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 926

0

926

0

1689

Yayınlar

3

0

1785

3

1

1850

2

0

1178

Değişkenlerin Kategori Sayılarının ve Dağılımlarının Korelasyon Katsayılarına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.890104
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1483

1

1

1483

Normal Dağılım İkilemi
DOI: 10.18039/ajesi.962653
ATIF 36 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12069

36

0

12069

3

0

1022

An Alternative To Likert Scale: Emoji
DOI: 10.21031/epod.864336
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2641

4

0

2641

FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1210

3

0

1210

18

0

1751

10

0

1487

5

0

1153

Can Factor Scores be Used Instead of Total Score and Ability Estimation?
DOI: 10.21449/ijate.442542
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2594

4

0

2594

Örneklem Büyüklüğü, Korelasyon Tekniği ve Faktör Çıkarma Yönteminin Güvenirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Nuri Doğan, Abdullah Faruk Kılıç
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.413303
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 926

2

0

926

Öğretmenlerin Yaratıcı Düşünceyi Destekleme Davranışlarının İncelenmesi
DOI: 10.17984/adyuebd.325237
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1689

1

0

1689

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.