avatar
Abdullah Faruk Kılıç Doç. Dr. TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 24 Hakemlik 80 CrossRef Atıf 80 TR Dizin Atıf 29
24 Yayın
80 Hakemlik
80 CrossRef Atıf
29 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme İstatistiksel Analiz Teknikleri Klasik Test Kuramları Madde-Cevap Kuramı Modelleme Ölçme Eşdeğerliliği Test Kuramları Test Standarizasyonu ve Norm Geliştirme Test, Ölçme ve Psikometri (Diğer)

Kurum

TRAKYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1710

Değişkenlerin Kategori Sayılarının ve Dağılımlarının Korelasyon Katsayılarına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.890104
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1121

1

1

1121

2

1

1232

ELECTRONIC ASSESSMENT ANXIETY SCALE: DEVELOPMENT, VALIDITY AND RELIABILITY
DOI: 10.17718/tojde.1380131
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 215

0

1

215

Yayınlar

ELECTRONIC ASSESSMENT ANXIETY SCALE: DEVELOPMENT, VALIDITY AND RELIABILITY
DOI: 10.17718/tojde.1380131
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 215

1

215

0

306

0

191

0

1564

0

592

1

1232

0

1123

Değişkenlerin Kategori Sayılarının ve Dağılımlarının Korelasyon Katsayılarına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.890104
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1121

1

1121

Normal Dağılım İkilemi
DOI: 10.18039/ajesi.962653
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9730

0

9730

0

935

0

1224

An Alternative To Likert Scale: Emoji
DOI: 10.21031/epod.864336
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2390

0

2390

FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1023

0

1023

0

1412

0

1378

R Yazılımı ile Açımlayıcı Faktör Analizi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2642

0

2642

0

1104

The Effect of Item Weighting on Reliability and Validity
Yazarlar: Abdullah Faruk Kılıç , Nuri Doğan
DOI: 10.21031/epod.516057
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1031

0

1031

Can Factor Scores be Used Instead of Total Score and Ability Estimation?
DOI: 10.21449/ijate.442542
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2512

0

2512

Örneklem Büyüklüğü, Korelasyon Tekniği ve Faktör Çıkarma Yönteminin Güvenirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Nuri Doğan, Abdullah Faruk Kılıç
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.413303
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 858

0

858

0

1636

Yayınlar

3

0

1564

2

1

1232

1

0

1123

Değişkenlerin Kategori Sayılarının ve Dağılımlarının Korelasyon Katsayılarına Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.890104
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1121

1

1

1121

Normal Dağılım İkilemi
DOI: 10.18039/ajesi.962653
ATIF 26 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9730

26

0

9730

2

0

935

An Alternative To Likert Scale: Emoji
DOI: 10.21031/epod.864336
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2390

4

0

2390

FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1023

3

0

1023

15

0

1412

8

0

1378

5

0

1104

Can Factor Scores be Used Instead of Total Score and Ability Estimation?
DOI: 10.21449/ijate.442542
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2512

3

0

2512

Örneklem Büyüklüğü, Korelasyon Tekniği ve Faktör Çıkarma Yönteminin Güvenirlik Katsayılarına Etkisi
Yazarlar: Nuri Doğan, Abdullah Faruk Kılıç
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.413303
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 858

2

0

858

Öğretmenlerin Yaratıcı Düşünceyi Destekleme Davranışlarının İncelenmesi
DOI: 10.17984/adyuebd.325237
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1636

1

0

1636

4

0

1635

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.