avatar
İbrahim Uysal Doç. Dr. BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 23 Hakemlik 47 CrossRef Atıf 68 TR Dizin Atıf 54
23 Yayın
47 Hakemlik
68 CrossRef Atıf
54 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları Ölçek Geliştirme Kültürlerarası Ölçek Uyarlama Similasyon çalışmaları

Kurum

BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar: İbrahim Uysal , Güler Duman, Elif Yazıcı, Merve Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2264

4

1

2264

Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar: Seval Fer , Hülya Kelecioğlu, Derya Çobanoğlu Aktan, Sevinç Gelmez Burakgazi, Özlenen Özdiyar , Funda Uysal , Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal , İbrahim Uysal , Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 598

1

1

598

0

1

652

Yayınlar

0

668

1

652

0

1550

0

581

Normal Dağılım İkilemi
DOI: 10.18039/ajesi.962653
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9529

0

9529

0

915

An Alternative To Likert Scale: Emoji
DOI: 10.21031/epod.864336
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2354

0

2354

0

801

FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1009

0

1009

0

1715

0

1368

Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar: İbrahim Uysal , Selin Sarıça
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 527

0

527

0

1102

Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar: Seval Fer , Hülya Kelecioğlu, Derya Çobanoğlu Aktan, Sevinç Gelmez Burakgazi, Özlenen Özdiyar , Funda Uysal , Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal , İbrahim Uysal , Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 598

1

598

Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar: İbrahim Uysal , Güler Duman, Elif Yazıcı, Merve Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2264

1

2264

0

1424

0

8329

Yayınlar

3

0

1550

Normal Dağılım İkilemi
DOI: 10.18039/ajesi.962653
ATIF 26 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9529

26

0

9529

An Alternative To Likert Scale: Emoji
DOI: 10.21031/epod.864336
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2354

4

0

2354

Automated Essay Scoring Effect on Test Equating Errors in Mixed-format Test
DOI: 10.21449/ijate.815961
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 801

4

0

801

FAKTÖR ÇIKARMA YÖNTEMLERİNİN PARALEL ANALİZ SONUÇLARINA ETKİSİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.747075
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1009

3

0

1009

1

0

1715

8

0

1368

Çizgi Filmlerin İlkokul Öğrencilerinin Duyuşsal Özelliklerine Etkisine Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar: İbrahim Uysal , Selin Sarıça
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466347
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 527

1

0

527

5

0

1102

Bologna Sürecinde Program ve Ders Bilgi Paketlerinin Olgubilim Çalışması ile İncelenmesi
Yazarlar: Seval Fer , Hülya Kelecioğlu, Derya Çobanoğlu Aktan, Sevinç Gelmez Burakgazi, Özlenen Özdiyar , Funda Uysal , Nermin Kıbrıslıoğlu Uysal , İbrahim Uysal , Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.037
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 598

1

1

598

5

0

1884

Öğretmen Adaylarının Siber Zorbalık Duyarlılıkları ve Siber Zorbalık Duyarlılık Ölçeğinin Bazı Psikometrik Özellikleri
Yazarlar: İbrahim Uysal , Güler Duman, Elif Yazıcı, Merve Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.54545
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2264

4

1

2264

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.