Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Altay Eren
Prof. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
41
10
Yayın
5
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
41
TR Dizin Atıf
0000-0001-8964-2082
26535640300
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Öğrenme Kuramları
Kurum
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Popüler Yayınları
Bilim ve Sanat Merkezleri Müzik Öğretmenlerinin Müzik Yeteneğinin Tanılanması ve Bunun Öğretim Süreçleri Üzerindeki Etkilerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Belgin Bağrıaçık
,
Altay Eren
,
Ahmet Serkan Ece
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1201420
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
363
0
ATIF
1
FAVORİ
363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bilim ve Sanat Merkezleri Müzik Öğretmenlerinin Müzik Yeteneğinin Tanılanması ve Bunun Öğretim Süreçleri Üzerindeki Etkilerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Belgin Bağrıaçık
,
Altay Eren
,
Ahmet Serkan Ece
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1201420
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
363
1
FAVORİ
363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezleri Resim Yetenek Alanı Görsel Algı Ön Tanılama Testi: Pilot Bir Çalışma
Yazarlar:
Seçkin Göksu
,
Altay Eren
,
Suzan Duygu Bedir Erişti
,
İbrahim Uysal
,
Songül Esin Erol
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1106759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
852
0
FAVORİ
852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘EĞRİ BİR AYNADA DOĞRUYU GÖRMEK’: PISA 2018 ÖĞRENCİ BAŞARISININ DOĞRUSAL OLMAYAN BİR ÇERÇEVEDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.932207
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
966
0
FAVORİ
966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE DERSLERİNE İLİŞKİN ALGILANAN ARAÇSALLIĞI ARTIRMANIN DERS BAŞARISI, TUTUM VE CAN SIKINTISINA ETKİLERİ
Yazarlar:
Gülnihal Aytekin Yüksel
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.669567
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
0
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Drama ve İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine, Tutumlarına ve Bunların Kalıcılığına Etkileri
Yazarlar:
Güler Erden
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayal Etkinliklerinin İngilizce Derslerindeki Durumsal İlgi ve Başarı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erdoğan Doğru
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Hacettepe Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1379
0
FAVORİ
1379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Sendikalarının Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Niteliklerine İlişkin Beklentileri
Yazarlar:
Selahattin Yılmaz
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3401
0
FAVORİ
3401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Bakış Açısıyla Hizmet İçi Eğitim: İhtiyaç, Kariyer, Öğrenme ve Motivasyon Boyutları
Yazarlar:
Altay Eren
,
Raşit Özen
,
Kerim Karabacak
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2349
0
FAVORİ
2349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmen Adaylarına Basit Elektrik Devreleri Konusunun Simülasyon ve Laboratuvar Uygulaması Teknikleriyle Öğretimi
Yazarlar:
Mustafa Yılmaz
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2257
0
FAVORİ
2257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine ve Kopya Çekmeye Yönelik Tutumlarının Görünümü
Yazarlar:
Yunus Özyurt
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1703
0
FAVORİ
1703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın University Journal of Faculty of Education
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Hacettepe Journal of Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Milli Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
‘EĞRİ BİR AYNADA DOĞRUYU GÖRMEK’: PISA 2018 ÖĞRENCİ BAŞARISININ DOĞRUSAL OLMAYAN BİR ÇERÇEVEDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Uysal
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.932207
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
966
1
ATIF
0
FAVORİ
966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE DERSLERİNE İLİŞKİN ALGILANAN ARAÇSALLIĞI ARTIRMANIN DERS BAŞARISI, TUTUM VE CAN SIKINTISINA ETKİLERİ
Yazarlar:
Gülnihal Aytekin Yüksel
,
Altay Eren
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.669567
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
919
2
ATIF
0
FAVORİ
919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat