Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Özgür Şen
Doç. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
8
9
Yayın
9
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-8177-0984
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Yozgat Bozok Üniversitesi
Popüler Yayınları
Matematik Ders Kitaplarında Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Nasıl Öğretiliyor: Türkiye, ABD ve Kanada Karşılaştırması
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1078787
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2965
0
ATIF
2
FAVORİ
2965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimcilerinin Ters Yüz Öğrenme Modeline Bakış Açıları
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.884167
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
1
ATIF
1
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
4. Sınıf İlkokul Öğrencilerinin Geometri Öğrenmeleri Üzerinde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Etkileri
Yazarlar:
Sena Ferhan Camcı
,
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1407887
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48
0
FAVORİ
48
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Ders Kitaplarında Tam Sayılarla Çarpma ve Bölme İşlemleri Nasıl Öğretiliyor: Türkiye, ABD ve Kanada Karşılaştırması
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1078787
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2965
2
FAVORİ
2965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitimcilerinin Ters Yüz Öğrenme Modeline Bakış Açıları
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.884167
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
1
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitim Yoluyla TV’de Yayınlanan Ortaokul Matematik Derslerini Değerlendirme Çalışması
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAHOOT UYGULAMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ İLE MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Kevser Hava
,
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-823135
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzamsal Görselleştirme ve Zihnin Uzamsal Alışkanlıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.756498
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1692
0
FAVORİ
1692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik İlgilerinin Belirlenmesi: 7 ve 8. Sınıflar
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
,
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.563524
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
0
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri için Matematiğe Yönelik Tutum Ölçeğini Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.486630
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
0
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri
Yazarlar:
Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.324217
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2705
0
FAVORİ
2705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Matematik Eğitimcilerinin Ters Yüz Öğrenme Modeline Bakış Açıları
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.884167
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
1
ATIF
1
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAHOOT UYGULAMASINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ İLE MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Kevser Hava
,
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-823135
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
1
ATIF
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzamsal Görselleştirme ve Zihnin Uzamsal Alışkanlıkları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.756498
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1692
4
ATIF
0
FAVORİ
1692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri için Matematiğe Yönelik Tutum Ölçeğini Türkçe’ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.486630
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
2
ATIF
0
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri
Yazarlar:
Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.324217
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2705
3
ATIF
0
FAVORİ
2705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat