Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeynep Koyunlu Ünlü
Doç. Dr.
Yozgat Bozok Üniversitesi
Yayın
17
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
27
17
Yayın
17
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
0000-0003-3627-1809
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Yozgat Bozok Üniversitesi
Popüler Yayınları
Özel Yetenekli Öğrencilerin FeTeMM’in Mühendisliği Hakkındaki İmajları
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
, İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2733
0
ATIF
1
FAVORİ
2733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Araştırma ve Mühendislik Tasarım Sürecine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
, Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.448331
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8290
2
ATIF
1
FAVORİ
8290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Engineering Design Activities on Pre-Service Elementary Teachers’ STEM Awareness and Engineering Perceptions
Yazarlar: Elif Şahiner,
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.971521
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
2
ATIF
1
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çevre Eğitiminde Matematik: Öğretmen Adaylarının Popülasyon Büyüklüğü Grafiği Çizme ve Yorumlama Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Veli Ünlü
,
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1558829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
80
0
FAVORİ
80
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Tahmin-Gözlem-Açıkla Stratejisinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1570041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
114
0
FAVORİ
114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Uygulanan Türkçe Derslerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özgür Babayiğit
,
Zeynep Koyunlu Ünlü
,
Uğur Gezer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
165
0
FAVORİ
165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Engineering Design Activities on Pre-Service Elementary Teachers’ STEM Awareness and Engineering Perceptions
Yazarlar: Elif Şahiner,
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.971521
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
1
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik İlgilerinin Belirlenmesi: 7 ve 8. Sınıflar
Yazarlar:
Emine Özgür Şen
,
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.563524
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1525
0
FAVORİ
1525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin ve Bilimsel Araştırma Hakkındaki Görüşlerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
0
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Short Films of Prospective Teachers on Environmental Awareness
Yazarlar:
Zeynep Ünlü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1081
0
FAVORİ
1081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Technology-Supported Inquiry-Based Learning in Science Education: Action Research
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
, İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.632375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2749
0
FAVORİ
2749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Farkındalıklarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
,
Zeynep Dere
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.481586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
0
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of Physics Metacognition Inventory to Turkish
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.483104
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1417
0
FAVORİ
1417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Araştırma ve Mühendislik Tasarım Sürecine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
, Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.448331
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8290
1
FAVORİ
8290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Görüşlerinin Fen Başarısı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.417537
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZLEM YAPMAYA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471489
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2998
0
FAVORİ
2998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Kavramı Hakkındaki Metaforları
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
, İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.310611
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1119
0
FAVORİ
1119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Unlu
, İlbilge Dokme
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
0
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin FeTeMM’in Mühendisliği Hakkındaki İmajları
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
, İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2733
1
FAVORİ
2733
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of the Science, Technology, Engineering, and Mathematics Career Interest Survey (STEM-CIS) into Turkish
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Unlu
,
İlbilge Dokme
,
Veli Unlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2968
0
FAVORİ
2968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Education in Science Environment and Health
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academy Journal of Educational Sciences
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Yayınlar
The Effect of Engineering Design Activities on Pre-Service Elementary Teachers’ STEM Awareness and Engineering Perceptions
Yazarlar: Elif Şahiner,
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.971521
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
2
ATIF
1
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Technology-Supported Inquiry-Based Learning in Science Education: Action Research
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
, İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.632375
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2749
1
ATIF
0
FAVORİ
2749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının FeTeMM Farkındalıklarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
,
Zeynep Dere
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.481586
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2085
16
ATIF
0
FAVORİ
2085
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation of Physics Metacognition Inventory to Turkish
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
,
İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.483104
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1417
3
ATIF
0
FAVORİ
1417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Araştırma ve Mühendislik Tasarım Sürecine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
, Özgür Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.448331
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8290
2
ATIF
1
FAVORİ
8290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZLEM YAPMAYA İLİŞKİN ALGILARI
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471489
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2998
1
ATIF
0
FAVORİ
2998
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Kavramı Hakkındaki Metaforları
Yazarlar:
Zeynep Koyunlu Ünlü
, İlbilge Dökme
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.310611
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1119
3
ATIF
0
FAVORİ
1119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat