avatar
Emine Sur Doç. TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA
Yayın 18 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 35
18 Yayın
1 Hakemlik
35 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI KONYA

Popüler Yayınları

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1872

7

3

1872

Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Ateş, Emine Sur , Handan Çelik
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1274

0

1

1274

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1242

1

1

1242

0

1

4891

Yayınlar

0

159

İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Kök Değerler
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.17539/amauefd.1470438
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 346

0

346

0

843

Akıcı Okuma Üzerine Hazırlanmış Çalışmaların Bibliyometrik Özellikler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Emine Sur , Gürbüz Çalışkan
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1195873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 631

0

631

Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
DOI: 10.30703/cije.1206402
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 922

0

922

Çevrim İçi Okuma Motivasyonu Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1253215
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 925

0

925

0

2350

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1242

1

1242

0

2205

1

4891

0

2218

Tekrarlı Okumanın Okuma Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.9779/pauefd.991882
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2109

0

2109

Dil Eğitiminde Dijitalleşme Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.17152/gefad.948900
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1118

0

1118

0

1441

0

2042

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1872

3

1872

Türkçe Öğretmenlerinin Görsel Okumayla İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Ateş, Emine Sur , Handan Çelik
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1274

1

1274

Yayınlar

2

0

843

Türkçe Öğretmenlerinin Okuma Bozukluklarına Yönelik Görüş ve Uygulamaları
DOI: 10.30703/cije.1206402
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 922

1

0

922

TÜRKÇE DERS KİTAPLARINA YÖNELİK HAZIRLANAN ÇALIŞMALARDAKİ EĞİLİMLER
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.7884/teke.5615
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2350

3

0

2350

Okuduğunu Anlama Becerisini Etkileyen Çeşitli Değişkenler: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.941696
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1242

1

1

1242

2

0

2218

Dil Eğitiminde Dijitalleşme Yönelik Sistematik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar: Emine Sur
DOI: 10.17152/gefad.948900
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1118

2

0

1118

10

0

1441

7

0

2042

SURİYELİ GÖÇMENLERİN YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRENİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.958914
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1872

7

3

1872

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.