Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emin Ibılı
Yayın
6
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
22
6
Yayın
1
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
The Use of Dynamic Geometry Software from a Pedagogical Perspective: Current Status and Future Prospects
Yazarlar:
Emin İbili
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.579517
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
6
ATIF
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Comparison of Learning Style Preferences in E-Learning Environment: A Study of Health Science University Students in Turkey
Yazarlar:
Emin Ibılı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
0
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerisi Öz Yeterlik Algıları: Yeni Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Etkinliğinin Bir İncelemesi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.620278
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
0
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneklemi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
,
Mustafa Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.683577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2367
0
FAVORİ
2367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Use of Dynamic Geometry Software from a Pedagogical Perspective: Current Status and Future Prospects
Yazarlar:
Emin İbili
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.579517
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yurt Memnuniyet Düzeyleri ile Kişisel Gelişim Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emin İbili
, Hafize Uyanık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1494
0
FAVORİ
1494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarında Problem Çözme Eğilimi ve İnternet Bağımlılığı İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sami Şahin
,
Emin İbili
,
Çelebi Uluyol
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1799
0
FAVORİ
1799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Education Journal
Osmangazi Journal of Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Hakemlik
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerisi Öz Yeterlik Algıları: Yeni Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Etkinliğinin Bir İncelemesi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.620278
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
5
ATIF
0
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneklemi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
,
Mustafa Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.683577
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2367
7
ATIF
0
FAVORİ
2367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Use of Dynamic Geometry Software from a Pedagogical Perspective: Current Status and Future Prospects
Yazarlar:
Emin İbili
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.579517
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1800
6
ATIF
1
FAVORİ
1800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Yurt Memnuniyet Düzeyleri ile Kişisel Gelişim Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emin İbili
, Hafize Uyanık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.015
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1494
4
ATIF
0
FAVORİ
1494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat