Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Sırakaya
Doç. Dr.
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
70
TR Dizin Atıf
108
10
Yayın
33
Hakemlik
70
CrossRef Atıf
108
TR Dizin Atıf
0000-0002-7964-4399
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Popüler Yayınları
Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
ATIF
11
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3691
11
ATIF
3
FAVORİ
3691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A case study: what attracts teachers to augmented reality
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.135.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
0
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUĞUNUN AKILLI TELEFON KULLANIMINA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
558
0
FAVORİ
558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneklemi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
,
Mustafa Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.683577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2368
0
FAVORİ
2368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul Durumları
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.495886
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2165
0
FAVORİ
2165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kodlama Eğitimine Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4538
0
FAVORİ
4538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.359458
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3744
0
FAVORİ
3744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Augmented Reality Use on Achievement, Misconception and Course Engagement
Yazarlar:
Mustafa Sirakaya
, Ebru Kilic Cakmak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.444119
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1789
0
FAVORİ
1789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3691
3
FAVORİ
3691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.329512
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2102
0
FAVORİ
2102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Contemporary Educational Technology
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneklemi
Yazarlar:
Emin Ibılı
,
Mustafa Serkan Günbatar
,
Mustafa Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.683577
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2368
7
ATIF
0
FAVORİ
2368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul Durumları
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.495886
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2165
17
ATIF
0
FAVORİ
2165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ön Lisans Öğrencilerinin Nomofobi Düzeylerinin Akıllı Telefon Kullanım Durumlarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.359458
ATIF
25
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3744
25
ATIF
0
FAVORİ
3744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Augmented Reality Use on Achievement, Misconception and Course Engagement
Yazarlar:
Mustafa Sirakaya
, Ebru Kilic Cakmak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.444119
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1789
2
ATIF
0
FAVORİ
1789
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
ATIF
11
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3691
11
ATIF
3
FAVORİ
3691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.329512
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2102
8
ATIF
0
FAVORİ
2102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat