Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Didem Alsancak Sırakaya
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
7
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
19
7
Yayın
9
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Popüler Yayınları
Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
ATIF
11
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3692
11
ATIF
3
FAVORİ
3692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6987
0
ATIF
1
FAVORİ
6987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A case study: what attracts teachers to augmented reality
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.135.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
0
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUĞUNUN AKILLI TELEFON KULLANIMINA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
558
0
FAVORİ
558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
Yazarlar:
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
0
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6987
1
FAVORİ
6987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3692
3
FAVORİ
3692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.329512
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2105
0
FAVORİ
2105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
ATIF
11
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3692
11
ATIF
3
FAVORİ
3692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.329512
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2105
8
ATIF
0
FAVORİ
2105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat