Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ercan Akpınar
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
2
8
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Eylem Yıldız
, Bülent Aydoğdu,
Ercan Akpınar
, Ömer Ergin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4180
0
ATIF
4
FAVORİ
4180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Kadir Demir
,
Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.83341
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5813
2
ATIF
1
FAVORİ
5813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Tarih Öğretimine Yönelik Sanal Gerçeklik Uygulamasının Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hüseyin Narin
,
Ercan Akpınar
,
Banu Çulha Özbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1395659
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
470
0
FAVORİ
470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN TABLET BİLGİSAYARI KABUL DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Ercan Akpınar
,
Betül Gönül
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.993645
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
331
0
FAVORİ
331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNTERNET’E YÖNELİK ARAŞTIRMA VE SORGULAMA BECERİLERİ ALGISI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Yasemin Kahyaoğlu Erdoğmuş
,
Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.532690
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1013
0
FAVORİ
1013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Programı Öğrencilerinin Webe Özgü Öz-yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin Kahyaoğlu,
Ercan Akpınar
,
Bahar Baran
,
Ferit Serkan Akdoğan
,
Bülent Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
0
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Kadir Demir
,
Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.83341
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5813
1
FAVORİ
5813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Deneylerine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Eylem Yıldız
, Bülent Aydoğdu,
Ercan Akpınar
, Ömer Ergin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4180
4
FAVORİ
4180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkili Yerleşik Öğrenme Modeli ve Fen Öğretimi
Yazarlar:
Ercan Akpınar
, Ömer Ergin
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Kuramda Fen Öğretmeninin Rolü
Yazarlar:
Ercan Akpınar
, Ömer Ergin
Yayın Bilgisi: 2005 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2792
0
FAVORİ
2792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Kadir Demir
,
Ercan Akpınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.83341
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5813
2
ATIF
1
FAVORİ
5813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat