Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Eren Ceylan
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
5
3
Yayın
0
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Türkiye’de PISA 2015 Fen Maddelerinde SES’le İlişkili Yanlı Faktörler
Yazarlar: Hüseyin Yıldırım,
Eren Ceylan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.760362
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
0
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Teachers’ Self-efficacy in Instruction and Self-efficacy in Student Engagement across Estonia, Japan, and Turkey
Yazarlar:
Eren Ceylan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.751536
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğrenimine Yönelim Ölçeğinin Türkçe’ ye Uyarlanması
Yazarlar:
Mehmet Yetişir
,
Eren Ceylan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.49510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
0
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Education and Future
Editörlük
Journal of Education and Future
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal of Education and Future
Yayınlar
Türkiye’de PISA 2015 Fen Maddelerinde SES’le İlişkili Yanlı Faktörler
Yazarlar: Hüseyin Yıldırım,
Eren Ceylan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.760362
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
2
ATIF
0
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Science Teachers’ Self-efficacy in Instruction and Self-efficacy in Student Engagement across Estonia, Japan, and Turkey
Yazarlar:
Eren Ceylan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.751536
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
2
ATIF
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğrenimine Yönelim Ölçeğinin Türkçe’ ye Uyarlanması
Yazarlar:
Mehmet Yetişir
,
Eren Ceylan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.49510
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
777
1
ATIF
0
FAVORİ
777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat