Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Erkan Özcan
Dr. Öğr. Üyesi
DOKUZ EYLUL UNIVERSITY
Yayın
6
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
3
6
Yayın
30
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
DOKUZ EYLUL UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
, Osman Urhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1094
0
ATIF
1
FAVORİ
1094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
, Osman Urhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1094
1
FAVORİ
1094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Laboratuvar Güvenliğine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Özcan
,
Sevinç Kaçar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1878
0
FAVORİ
1878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Socio-Scientific Argumentation Method on Students' Entrepreneurship Perceptions
Yazarlar:
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.18.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Nature Education Science Camp on the Secondary School Students' Environmental Attitudes and Perceptions
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ali Balım
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
936
0
FAVORİ
936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyo-Bilimsel Argümantasyon Yönteminin Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına ĠliĢkin Bir Etkinlik Örneği
Yazarlar:
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4549
0
FAVORİ
4549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözme ve Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Erkan Özcan
,
Ümmühan Ormancı
,
Sevinç Kaçar
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1067
0
FAVORİ
1067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Participatory Educational Research
Kurul Üyeliği
Eğitim Bilimleri Tematik Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
The Universal Academic Research Journal
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The Effect of Socio-Scientific Argumentation Method on Students' Entrepreneurship Perceptions
Yazarlar:
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.18.8.1
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
3
ATIF
0
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat