Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fadime Mengi Us
Dr.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
6
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
1
6
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayınlar
İlköğretimde Program Değerlendirmenin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar: Mehmet Karakuş,
Fadime Mengi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1067
0
FAVORİ
1067
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
,
Fadime Mengi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1046
0
FAVORİ
1046
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlik Bağlamında Bilimsel Üretkenliği Etkileyen Çevresel Faktörler
Yazarlar:
Fadime Mengi
,
Sinan Schreglmann
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2142
0
FAVORİ
2142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM 4. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINDAN YANSIMALAR “ADANA İLİ ÖRNEĞİ”
Yazarlar: Mehmet Karakuş,
Fadime MENGİ Us
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3677
0
FAVORİ
3677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Sınıf Öğrenme Ortamı Algısı
Yazarlar: Sinan Schreglman,
Fadime Mengi
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
0
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Ve Teknoloji Konularını Günlük Hayat Problemlerinin Çözümüne Transfer Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yrd. Doç. Dr. Nuri Emrahoğlu,
Fadime Mengi
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4423
0
FAVORİ
4423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Yayınlar
İLKÖĞRETİM 4. SINIF FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINDAN YANSIMALAR “ADANA İLİ ÖRNEĞİ”
Yazarlar: Mehmet Karakuş,
Fadime MENGİ Us
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3677
1
ATIF
0
FAVORİ
3677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat