Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sinan Schreglmann
Dr. Öğr. Üyesi
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
28
12
Yayın
15
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
0000-0002-5738-3167
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
, Memet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.290420
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2211
4
ATIF
1
FAVORİ
2211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının “Yaratıcı Öğretmen” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
,
Zekeriya Kazancı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3551
0
ATIF
1
FAVORİ
3551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI DERSİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
,
Rıdvan Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.1095505
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
667
0
ATIF
1
FAVORİ
667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Derslerinin Uzaktan Eğitim ile İşlenmesine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Rıdvan Demir
,
Sinan Schreglmann
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Antakiyat
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
265
0
FAVORİ
265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI DERSİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
,
Rıdvan Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
DOI: 10.30627/cuilah.1095505
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
667
1
FAVORİ
667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Mehmet Ali Kirman
,
Sinan Schreglmann
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35415/sirnakifd.708324
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesinde Görevli Akademisyenlerin Alternatif Eğitim/Okul Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3564
0
FAVORİ
3564
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of Gifted Students’ Perceptions on Critical Thinking Skills
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
,
Fikriye Kanatlı Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.463711
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1862
0
FAVORİ
1862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
, Memet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.290420
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2211
1
FAVORİ
2211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SAVAŞ VE BARIŞ KAVRAMLARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Fikriye Kanatlı
,
Sinan Schreglmann
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2861
0
FAVORİ
2861
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının “Yaratıcı Öğretmen” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
,
Zekeriya Kazancı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3551
1
FAVORİ
3551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Böte Bölümü Öğretmen Adaylarının Bilgi Ve İletişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri: Çukurova Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
M. Can Şahin
,
Sinan Schreglmann
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
0
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
,
Fadime Mengi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
0
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlik Bağlamında Bilimsel Üretkenliği Etkileyen Çevresel Faktörler
Yazarlar:
Fadime Mengi
,
Sinan Schreglmann
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2138
0
FAVORİ
2138
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
,
Sıddık Doğruluk
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1480
0
FAVORİ
1480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Antakiyat
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD)
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Gifted Education and Creativity
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Antakiyat
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü , Editör Yardımcısı , İstatistik Editörü , Yayın Editörü , Dil Editörü
Kurul Üyeliği
International Journal of Academic Research in Education
Hakemlik
Antakiyat
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Yayınlar
İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Mobil Öğrenmeye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Mehmet Ali Kirman
,
Sinan Schreglmann
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Şırnak Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35415/sirnakifd.708324
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
5
ATIF
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Evaluation of Gifted Students’ Perceptions on Critical Thinking Skills
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
,
Fikriye Kanatlı Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.463711
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1862
3
ATIF
0
FAVORİ
1862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Arayüz Destekli Eğitim Yazılımlarının Eleştirel Düşünme ve Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Sinan Schreglmann
, Memet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.290420
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2211
4
ATIF
1
FAVORİ
2211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat