Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Avcı
Dr.
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ESKİŞEHİR
Yayın
16
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
65
TR Dizin Atıf
14
16
Yayın
11
Hakemlik
65
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-7513-9870
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Hayat Boyu Öğrenme
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
TC MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI ESKİŞEHİR
Popüler Yayınları
“P4C: Küçük Çocuklar, Büyük Fikirler” eTwinning Projesine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Saliha Özdağ
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
,
Esra Öncü
,
Emine Öner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.46442/intjcss.929211
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4903
2
ATIF
2
FAVORİ
4903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Bağımlılığa İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hasan Er
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.602235
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2899
5
ATIF
1
FAVORİ
2899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Bir Öğrenme Ortamı Olarak eTwinning Platformuna İlişkin Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.663472
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2403
14
ATIF
1
FAVORİ
2403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgın Sürecinde 1. Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Uygulamaları: Eğitim Teknolojileri İle İlk Okuma-Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Hatice Atik
,
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1671
0
ATIF
1
FAVORİ
1671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMİ KONU ALAN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1035636
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
2
ATIF
1
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde İl Milli Eğitim Müdürlüklerinin Araştırma-Geliştirme (Ar-Ge) Birimlerinin Yapı ve İşlevlerine Yönelik Bir İnceleme
Yazarlar:
Emine Şenay Doğaner
,
Davut Atış
,
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Okul Yönetimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE AİLE KATILIMI ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Okul Yönetimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
0
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMİ KONU ALAN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1035636
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
1
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“EĞİTİMDE FİNLANDİYA MODELİ” KİTABI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Alanyazın
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3890
1
FAVORİ
3890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde STEM Yaklaşımı: Bilimsel Araştırmalara Yönelik Bir İnceleme
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: 10.29228/ijlet.54923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
263
0
FAVORİ
263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covıd-19 Salgını Sürecinde Okul Özerkliği: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
0
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgın Sürecinde 1. Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Uygulamaları: Eğitim Teknolojileri İle İlk Okuma-Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Hatice Atik
,
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1671
1
FAVORİ
1671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“P4C: Küçük Çocuklar, Büyük Fikirler” eTwinning Projesine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Saliha Özdağ
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
,
Esra Öncü
,
Emine Öner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.46442/intjcss.929211
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4903
2
FAVORİ
4903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitimlerine Devam Eden Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitime İlişkin Görüşleri, Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.840267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2726
0
FAVORİ
2726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koronavirüs (Covid-19) Salgını ve Uzaktan Eğitim Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar Konusunda Öğretmenlerin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2481
0
FAVORİ
2481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Bir Öğrenme Ortamı Olarak eTwinning Platformuna İlişkin Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.663472
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2403
1
FAVORİ
2403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Medya Kullanımları ve Sosyal Medya Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.46442/intjcss.808818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin “Web 2.0 Araçları” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Değerlendirmeleri/Metaphoric Perceptions and Views of Preschool and Elementary Teachers on the Concept of "Web 2.0 Tools"
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hatice Atik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nitel Sosyal Bilimler
DOI: 10.47105/nsb.800117
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3267
0
FAVORİ
3267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞA VE İNOVASYON: OKULLARDA BİYOMİMİKRİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.604872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15660
0
FAVORİ
15660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Bağımlılığa İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hasan Er
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.602235
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2899
1
FAVORİ
2899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Mülteci Öğrencilerin Sınıf Ortamında Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.537817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2747
0
FAVORİ
2747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Alanyazın
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Language Teaching and Educational Research
Nitel Sosyal Bilimler
Okul Yönetimi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Editörlük
Okul Yönetimi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Education Science and Sports
Okul Yönetimi
Hakemlik
Akademik MATBUAT
Education Science and Sports
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Nitel Sosyal Bilimler
Turkish Academic Studies - TURAS
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE’DE PANDEMİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİMİ KONU ALAN BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1035636
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
957
2
ATIF
1
FAVORİ
957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“P4C: Küçük Çocuklar, Büyük Fikirler” eTwinning Projesine Yönelik Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Saliha Özdağ
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
,
Esra Öncü
,
Emine Öner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.46442/intjcss.929211
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4903
2
ATIF
2
FAVORİ
4903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitimlerine Devam Eden Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Lisansüstü Eğitime İlişkin Görüşleri, Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Ekrem Cengiz Akdeniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.840267
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2726
9
ATIF
0
FAVORİ
2726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrim İçi Bir Öğrenme Ortamı Olarak eTwinning Platformuna İlişkin Öğretmenlerin Görüş ve Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.663472
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2403
14
ATIF
1
FAVORİ
2403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sosyal Medya Kullanımları ve Sosyal Medya Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.46442/intjcss.808818
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
3
ATIF
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin “Web 2.0 Araçları” Kavramına Yönelik Metaforik Algıları ve Değerlendirmeleri/Metaphoric Perceptions and Views of Preschool and Elementary Teachers on the Concept of "Web 2.0 Tools"
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hatice Atik
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nitel Sosyal Bilimler
DOI: 10.47105/nsb.800117
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3267
8
ATIF
0
FAVORİ
3267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞA VE İNOVASYON: OKULLARDA BİYOMİMİKRİ
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.604872
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15660
7
ATIF
0
FAVORİ
15660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Bağımlılığa İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Fatma Avcı
,
Hasan Er
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.602235
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2899
5
ATIF
1
FAVORİ
2899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden Mülteci Öğrencilerin Sınıf Ortamında Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Avcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.537817
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2747
15
ATIF
0
FAVORİ
2747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat