avatar
Mustafa Fidan Dr. Education Academy
Yayın 17 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 84 TR Dizin Atıf 20
17 Yayın
3 Hakemlik
84 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi Eğitimde Liderlik Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer) Sınıf Eğitimi mutlu okul mutlu sınıf yönetsel inovasyon iletişim becerileri öz liderlik eğitim yönetimi

Kurum

Education Academy

Popüler Yayınları

66

2

4228

ÖRGÜT YAZINININ KURAMSAL İNCELEMESİ VE METAFORİK BİR TASARIM OLARAK MUTLU ÖRGÜT
DOI: 10.29064/ijma.380252
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1286

1

1

1286

Mutlu Okulun Bileşenleri
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1843

0

1

1843

COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 65256

4

1

65256

Mutlu çevrimiçi okul
DOI: 10.51948/auad.863191
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 938

2

1

938

Yayınlar

Happy Student In the Age of Artificial Intelligence
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 509

0

509

Happy Class / Mutlu Sınıf
DOI: 10.57135/jier.1346663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 505

0

505

Okula Başlama Yaşı: Okula Başlama Kararında Esnek Bırakılan Üç Ay ve Ötesi
DOI: 10.47806/ijesacademic.1267273
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 386

0

386

Covid-19 Pandemisinde Öğretmenlik
DOI: 10.46762/mamulebd.789097
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 766

0

766

Happy Home: Happiness at Home as a Lifelong Education Environment
DOI: 10.25233/ijlel.902706
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 518

0

518

0

260

Mutlu çevrimiçi okul
DOI: 10.51948/auad.863191
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 938

1

938

COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 65256

1

65256

0

928

Öz Liderlik ve Mutluluk Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.761595
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 895

0

895

Mutlu Okulun Bileşenleri
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1843

1

1843

Öğretmenlerde Bireysel İnovasyon ile Öz Liderlik Arasındaki İlişki
DOI: 10.33712/mana.661672
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1525

0

1525

0

1197

1

1286

0

1497

Yayınlar

Covid-19 Pandemisinde Öğretmenlik
DOI: 10.46762/mamulebd.789097
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 766

3

0

766

Mutlu çevrimiçi okul
DOI: 10.51948/auad.863191
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 938

2

1

938

COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 65256

4

1

65256

Öz Liderlik ve Mutluluk Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.761595
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 895

3

0

895

66

2

4228

Öğretmenlerde Bireysel İnovasyon ile Öz Liderlik Arasındaki İlişki
DOI: 10.33712/mana.661672
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1525

3

0

1525

ÖRGÜT YAZINININ KURAMSAL İNCELEMESİ VE METAFORİK BİR TASARIM OLARAK MUTLU ÖRGÜT
DOI: 10.29064/ijma.380252
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1286

1

1

1286

2

0

1497

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.