avatar
Mustafa Fidan Dr. Education Academy
Yayın 17 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 84 TR Dizin Atıf 20
17 Yayın
3 Hakemlik
84 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi Eğitimde Liderlik Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer) Sınıf Eğitimi mutlu okul mutlu sınıf yönetsel inovasyon iletişim becerileri öz liderlik eğitim yönetimi

Kurum

Education Academy

Popüler Yayınları

66

2

4250

ÖRGÜT YAZINININ KURAMSAL İNCELEMESİ VE METAFORİK BİR TASARIM OLARAK MUTLU ÖRGÜT
DOI: 10.29064/ijma.380252
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1307

1

1

1307

Mutlu Okulun Bileşenleri
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1878

0

1

1878

COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 67302

4

1

67302

Mutlu çevrimiçi okul
DOI: 10.51948/auad.863191
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 951

2

1

951

Yayınlar

Happy Student In the Age of Artificial Intelligence
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 597

0

597

Happy Class / Mutlu Sınıf
DOI: 10.57135/jier.1346663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 576

0

576

Okula Başlama Yaşı: Okula Başlama Kararında Esnek Bırakılan Üç Ay ve Ötesi
DOI: 10.47806/ijesacademic.1267273
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 418

0

418

Covid-19 Pandemisinde Öğretmenlik
DOI: 10.46762/mamulebd.789097
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 781

0

781

Happy Home: Happiness at Home as a Lifelong Education Environment
DOI: 10.25233/ijlel.902706
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 533

0

533

0

285

Mutlu çevrimiçi okul
DOI: 10.51948/auad.863191
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 951

1

951

COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 67302

1

67302

0

956

Öz Liderlik ve Mutluluk Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.761595
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 931

0

931

Mutlu Okulun Bileşenleri
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1878

1

1878

Öğretmenlerde Bireysel İnovasyon ile Öz Liderlik Arasındaki İlişki
DOI: 10.33712/mana.661672
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1561

0

1561

0

1216

1

1307

0

1515

Yayınlar

Covid-19 Pandemisinde Öğretmenlik
DOI: 10.46762/mamulebd.789097
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 781

3

0

781

Mutlu çevrimiçi okul
DOI: 10.51948/auad.863191
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 951

2

1

951

COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 67302

4

1

67302

Öz Liderlik ve Mutluluk Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.761595
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 931

3

0

931

66

2

4250

Öğretmenlerde Bireysel İnovasyon ile Öz Liderlik Arasındaki İlişki
DOI: 10.33712/mana.661672
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1561

3

0

1561

ÖRGÜT YAZINININ KURAMSAL İNCELEMESİ VE METAFORİK BİR TASARIM OLARAK MUTLU ÖRGÜT
DOI: 10.29064/ijma.380252
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1307

1

1

1307

2

0

1515

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.