Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Fidan
Dr.
Education Academy
Yayın
17
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
81
TR Dizin Atıf
20
17
Yayın
2
Hakemlik
81
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0002-2900-7631
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Eğitimde Liderlik
Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer)
Sınıf Eğitimi
mutlu okul
mutlu sınıf
yönetsel inovasyon
iletişim becerileri
öz liderlik
eğitim yönetimi
Kurum
Education Academy
Popüler Yayınları
Covı̇d-19 Belı̇rsı̇zlı̇ğı̇nde Eğı̇tı̇m: İlkokulda Zorunlu Uzaktan Eğı̇tı̇me İlı̇şkı̇n Öğretmen Görüşlerı̇
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.736643
ATIF
63
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4142
63
ATIF
2
FAVORİ
4142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜT YAZINININ KURAMSAL İNCELEMESİ VE METAFORİK BİR TASARIM OLARAK MUTLU ÖRGÜT
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Management and Administration
DOI: 10.29064/ijma.380252
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
1
ATIF
1
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mutlu Okulun Bileşenleri
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
0
ATIF
1
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
61167
4
ATIF
1
FAVORİ
61167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Happy Student In the Age of Artificial Intelligence
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Artificial Intelligence Theory and Applications
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
360
0
FAVORİ
360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAPPY CLASS
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1346663
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
408
0
FAVORİ
408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okula Başlama Yaşı: Okula Başlama Kararında Esnek Bırakılan Üç Ay ve Ötesi
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
DOI: 10.47806/ijesacademic.1267273
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
345
0
FAVORİ
345
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemisinde Öğretmenlik
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.789097
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
721
0
FAVORİ
721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Happy Home: Happiness at Home as a Lifelong Education Environment
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal on Lifelong Education and Leadership
DOI: 10.25233/ijlel.902706
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
0
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PANDEMİDE UZAKTAN ÖĞRETİMİN YÖNETSEL İNOVASYONU: ÇEVİRİMİÇİ PLAZMA SINIF METAFORU
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
234
0
FAVORİ
234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mutlu çevrimiçi okul
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.863191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
902
0
FAVORİ
902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
61167
1
FAVORİ
61167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni Nesil Öğrencilerin Öz Eğitiminde Özgürlük ve Öz Liderlik İşbirliği: Özgürleştiren Liderlik
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz Liderlik ve Mutluluk Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.761595
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covı̇d-19 Belı̇rsı̇zlı̇ğı̇nde Eğı̇tı̇m: İlkokulda Zorunlu Uzaktan Eğı̇tı̇me İlı̇şkı̇n Öğretmen Görüşlerı̇
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.736643
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4142
2
FAVORİ
4142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mutlu Okulun Bileşenleri
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1742
1
FAVORİ
1742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerde Bireysel İnovasyon ile Öz Liderlik Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi
DOI: 10.33712/mana.661672
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1452
0
FAVORİ
1452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YENİLENEN ÖZ-LİDERLİK ÖLÇEĞİ’Nİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÖRNEKLEMİNDE TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1146
0
FAVORİ
1146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜT YAZINININ KURAMSAL İNCELEMESİ VE METAFORİK BİR TASARIM OLARAK MUTLU ÖRGÜT
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Management and Administration
DOI: 10.29064/ijma.380252
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
1
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Algılarına Göre İlköğretim Kurumlarındaki Örgütsel Değerler
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1466
0
FAVORİ
1466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akademisyenlerin Sınıflarında Örgütsel Değer Yönetimi Düzeyleri ve Öğretim Sürecinde İnovatif Uygulamaları
Yazarlar:
Arş. Gör. Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
0
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Artificial Intelligence Theory and Applications
Bartın University Journal of Faculty of Education
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
International Journal of Management and Administration
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Covid-19 Pandemisinde Öğretmenlik
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.789097
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
721
3
ATIF
0
FAVORİ
721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mutlu çevrimiçi okul
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.863191
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
902
2
ATIF
0
FAVORİ
902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 and Primary School 1st Grade in Turkey: Starting Primary School in The Pandemic Based on Teachers' Views
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.2
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
61167
4
ATIF
1
FAVORİ
61167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz Liderlik ve Mutluluk Arasındaki İlişkinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.761595
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
832
3
ATIF
0
FAVORİ
832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covı̇d-19 Belı̇rsı̇zlı̇ğı̇nde Eğı̇tı̇m: İlkokulda Zorunlu Uzaktan Eğı̇tı̇me İlı̇şkı̇n Öğretmen Görüşlerı̇
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.736643
ATIF
63
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4142
63
ATIF
2
FAVORİ
4142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerde Bireysel İnovasyon ile Öz Liderlik Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi
DOI: 10.33712/mana.661672
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1452
3
ATIF
0
FAVORİ
1452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜT YAZINININ KURAMSAL İNCELEMESİ VE METAFORİK BİR TASARIM OLARAK MUTLU ÖRGÜT
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Management and Administration
DOI: 10.29064/ijma.380252
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1244
1
ATIF
1
FAVORİ
1244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Algılarına Göre İlköğretim Kurumlarındaki Örgütsel Değerler
Yazarlar:
Mustafa Fidan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1466
2
ATIF
0
FAVORİ
1466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat