Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gonca Keçeci
Doç. Dr.
Fırat üniversitesi
Yayın
12
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
14
12
Yayın
15
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-2582-3850
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Fırat üniversitesi
Popüler Yayınları
EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARI DESTEKLİ KODLAMA ÖĞRENİMİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Burcu Alan
,
Fikriye Kırbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11803
0
ATIF
2
FAVORİ
11803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen ve Teknoloji Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gonca Keçeci
, Fikriye Kirbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5767
0
ATIF
1
FAVORİ
5767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 “Küçük Bilim insanları Elâzığ Hazar Gölü Ekosistemini Keşfediyor” Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Fikriye Kırbağ Zengin
,
Burcu Alan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.482979
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2790
6
ATIF
1
FAVORİ
2790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk-İslam Alimlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında ve Öğretim Programında Yeri
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1064898
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1019
5
ATIF
1
FAVORİ
1019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik ve Çevre Konularında Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçlarını Kullanmalarının Web 2.0 Yetkinliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Selin Yıldız
,
Pelin Yıldırım
,
Burcu Alan
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1244125
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
1
ATIF
1
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Metaverse ve Eğitim: Yeni Bir Dönem Başlıyor!
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1240070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
558
0
FAVORİ
558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a knowledge test about scientists for secondary school students
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
,
Fikriye Kırbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1351510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
529
0
FAVORİ
529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Artırılmış Gerçeklik Ortamında Türk-İslam Alimlerinin Öğretilmesi: Öğrencilerin Bilimsel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1325457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
287
0
FAVORİ
287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yenilikçi Öğretim Teknolojilerini Kullanarak Ders İçerikleri Hazırlamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Burcu Alan
,
Selin Yıldız
,
Pelin Yıldırım
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1297266
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
375
1
FAVORİ
375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik ve Çevre Konularında Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçlarını Kullanmalarının Web 2.0 Yetkinliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Selin Yıldız
,
Pelin Yıldırım
,
Burcu Alan
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1244125
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
1
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekosistem Unsurlarının Öğretildiği Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi: Hazar Gölü Örneği
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Pelin Yıldırım
,
Selin Yıldız
,
Burcu Alan
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1218509
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
0
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk-İslam Alimlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında ve Öğretim Programında Yeri
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1064898
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1019
1
FAVORİ
1019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dengeli Beslenme Akademik Başarı Testi: Geçerlik ve Güvenirlik Araştırması
Yazarlar:
Selin Yıldız
,
Gonca Keçeci
,
Fikriye Kırbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2440
0
FAVORİ
2440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sistemler Akademik Başarı Testi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Pelin Yıldırım
,
Fikriye Kırbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.514188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2862
0
FAVORİ
2862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 “Küçük Bilim insanları Elâzığ Hazar Gölü Ekosistemini Keşfediyor” Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Fikriye Kırbağ Zengin
,
Burcu Alan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.482979
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2790
1
FAVORİ
2790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARI DESTEKLİ KODLAMA ÖĞRENİMİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Burcu Alan
,
Fikriye Kırbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11803
2
FAVORİ
11803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Fen ve Teknoloji Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gonca Keçeci
, Fikriye Kirbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5767
1
FAVORİ
5767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Education Sciences
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Education Sciences
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik ve Çevre Konularında Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçlarını Kullanmalarının Web 2.0 Yetkinliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Selin Yıldız
,
Pelin Yıldırım
,
Burcu Alan
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1244125
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
1
ATIF
1
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk-İslam Alimlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında ve Öğretim Programında Yeri
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1064898
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1019
5
ATIF
1
FAVORİ
1019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sistemler Akademik Başarı Testi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Pelin Yıldırım
,
Fikriye Kırbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.514188
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2862
9
ATIF
0
FAVORİ
2862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4004 “Küçük Bilim insanları Elâzığ Hazar Gölü Ekosistemini Keşfediyor” Projesinin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Fikriye Kırbağ Zengin
,
Burcu Alan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.482979
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2790
6
ATIF
1
FAVORİ
2790
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat