Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülşen Taşdelen Teker
Doç. Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
42
TR Dizin Atıf
54
15
Yayın
23
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
0000-0003-3434-4373
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Tıp Eğitimi
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Çoktan Seçmeli Maddelerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1000934
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
447
1
ATIF
2
FAVORİ
447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de öz-düzenlemeli öğrenmeyle ilgili yürütülen tezlerde genel eğilimler
Yazarlar:
Bilge Delibalta
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1349043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
280
0
FAVORİ
280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effects of reverse items on psychometric properties and respondents’ scale scores according to different item reversal strategies
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Ömer Ergenekon
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1345549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1400
0
FAVORİ
1400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Maddelerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1000934
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
447
2
FAVORİ
447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Teachers on the Potential Negative Effects of High Stake Tests
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.735232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nin COVID-19 Pandemi Deneyimi
Yazarlar:
Melih Elçin
,
Sevim Bürge Çiftçi Atılgan
, Merih Öztoprak,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Barış Sezer
,
Meral Demirören
,
Orhan Odabaşı
,
Sevgi Turan
,
Pergin Atilla
, Fazıl Tuncay Akı, Bülent Altun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.795516
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem VI Öğrencilerinin Tıp Fakültesinde Hekimlik Becerileri Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevim Bürge Çiftçi Atılgan
, Furkan Temizayak, Tuğçe Çağıran,
Onur Ege Tarı
, Gökçe Gürler, Mehmet Cem Müderrisoğlu,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Sevgi Turan
,
İskender Sayek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.622857
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2939
0
FAVORİ
2939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hacettepe Üniversitesi’nde Tıpta Uzmanlık Öğrencilerinin Klinik Eğitim Ortamlarına İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevim Bürge Çiftçi Atılgan
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Barış Sezer
,
Metin Yeşiltepe
, Orhan Odabaşı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17942/sted.617927
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
711
0
FAVORİ
711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dundee Mevcut Eğitim Ortamı Değerlendirme Ölçeği (DREEM-TR): Türkçe Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Barış Sezer
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Tufan Aslı Sezer
,
Melih Elçin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.572030
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1749
0
FAVORİ
1749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coping with Unbalanced Designs of Generalizability Theory: G String V
Yazarlar:
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.658747
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1293
0
FAVORİ
1293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Turkish Adaptation of the Statistics Anxiety Scale for Graduate Students
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.550765
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2976
0
FAVORİ
2976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Content Analysis of Studies Using Generalizability Theory
Yazarlar:
Gülşen Taşdelen Teker
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.569996
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1555
0
FAVORİ
1555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Gülden Kaya Uyanık
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Süleyman Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2417
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
0
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkili Karşılaştırmalarla Ölçekleme Yöntemi ile Rasch Analizinden Elde Edilen Ölçek Değerlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.400386
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1554
0
FAVORİ
1554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi
Yazarlar:
Gülden Kaya Uyanık
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Süleyman Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.291367
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2800
0
FAVORİ
2800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nedelsky ve Angoff Standart Belirleme Yöntemleri ile Elde Edilen Kesme Puanlarının Genellenebilirlik Kuramı ile Karşılaştırılması
Yazarlar:
Gülşen Taşdelen
, Hülya Kelecioğlu, Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1177
0
FAVORİ
1177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Education Journal
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
Tıp Eğitimi Dünyası
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Sakarya University Journal of Education
Tıp Eğitimi Dünyası
Turkish Journal of Education
Yayınlar
The effects of reverse items on psychometric properties and respondents’ scale scores according to different item reversal strategies
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Ömer Ergenekon
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1345549
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1400
1
ATIF
0
FAVORİ
1400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Maddelerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1000934
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
447
1
ATIF
2
FAVORİ
447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Teachers on the Potential Negative Effects of High Stake Tests
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.735232
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
1
ATIF
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nin COVID-19 Pandemi Deneyimi
Yazarlar:
Melih Elçin
,
Sevim Bürge Çiftçi Atılgan
, Merih Öztoprak,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Barış Sezer
,
Meral Demirören
,
Orhan Odabaşı
,
Sevgi Turan
,
Pergin Atilla
, Fazıl Tuncay Akı, Bülent Altun
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.795516
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
1
ATIF
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Dönem VI Öğrencilerinin Tıp Fakültesinde Hekimlik Becerileri Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevim Bürge Çiftçi Atılgan
, Furkan Temizayak, Tuğçe Çağıran,
Onur Ege Tarı
, Gökçe Gürler, Mehmet Cem Müderrisoğlu,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Sevgi Turan
,
İskender Sayek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.622857
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2939
8
ATIF
0
FAVORİ
2939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hacettepe Üniversitesi’nde Tıpta Uzmanlık Öğrencilerinin Klinik Eğitim Ortamlarına İlişkin Algılarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Sevim Bürge Çiftçi Atılgan
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Barış Sezer
,
Metin Yeşiltepe
, Orhan Odabaşı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17942/sted.617927
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
711
1
ATIF
0
FAVORİ
711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dundee Mevcut Eğitim Ortamı Değerlendirme Ölçeği (DREEM-TR): Türkçe Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Barış Sezer
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Tufan Aslı Sezer
,
Melih Elçin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Tıp Eğitimi Dünyası
DOI: 10.25282/ted.572030
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1749
1
ATIF
0
FAVORİ
1749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coping with Unbalanced Designs of Generalizability Theory: G String V
Yazarlar:
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.658747
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1293
1
ATIF
0
FAVORİ
1293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Turkish Adaptation of the Statistics Anxiety Scale for Graduate Students
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.550765
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2976
7
ATIF
0
FAVORİ
2976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Content Analysis of Studies Using Generalizability Theory
Yazarlar:
Gülşen Taşdelen Teker
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.569996
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1555
2
ATIF
0
FAVORİ
1555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Gülden Kaya Uyanık
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Süleyman Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2417
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
8
ATIF
0
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkili Karşılaştırmalarla Ölçekleme Yöntemi ile Rasch Analizinden Elde Edilen Ölçek Değerlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.400386
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1554
2
ATIF
0
FAVORİ
1554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi
Yazarlar:
Gülden Kaya Uyanık
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Süleyman Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.291367
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2800
8
ATIF
0
FAVORİ
2800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat