Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neşe Güler
Prof. Dr.
İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
51
17
Yayın
10
Hakemlik
51
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Koşullu Öz-Değer, Riskli İnternet Davranışları ve Siber Zorbalık/Mağduriyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yüksel Eroğlu
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
15
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5269
15
ATIF
2
FAVORİ
5269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Maddelerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1000934
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
1
ATIF
2
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Sosyal Beceriler Profili Ölçeğinde Puanlayıcılar Arası Güvenirliğin Farklı Kuramlara Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Zeynep Pekin
,
Sevda Çetin
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.388590
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1592
2
ATIF
1
FAVORİ
1592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The effects of reverse items on psychometric properties and respondents’ scale scores according to different item reversal strategies
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Ömer Ergenekon
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1345549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Application of the professional maturity scale as a computerized adaptive testing
Yazarlar:
Süleyman Demir
,
Derya Çobanoğlu Aktan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1262199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
425
0
FAVORİ
425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Maddelerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1000934
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
2
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Teachers on the Potential Negative Effects of High Stake Tests
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.735232
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1073
0
FAVORİ
1073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Turkish Adaptation of the Statistics Anxiety Scale for Graduate Students
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.550765
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2990
0
FAVORİ
2990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Content Analysis of Studies Using Generalizability Theory
Yazarlar:
Gülşen Taşdelen Teker
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.569996
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1558
0
FAVORİ
1558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Gülden Kaya Uyanık
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Süleyman Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2417
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1141
0
FAVORİ
1141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Likert Tipi Ölçeklerde Rasch Modelinin Kullanımı: Olumsuz Değerlendirilme Korkusu Ölçeği-Öğrenci Formu (ODKÖ-ÖF) Üzerinde Bir Uygulama
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2706
0
FAVORİ
2706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Sosyal Beceriler Profili Ölçeğinde Puanlayıcılar Arası Güvenirliğin Farklı Kuramlara Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Zeynep Pekin
,
Sevda Çetin
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.388590
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1592
1
FAVORİ
1592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkili Karşılaştırmalarla Ölçekleme Yöntemi ile Rasch Analizinden Elde Edilen Ölçek Değerlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.400386
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1556
0
FAVORİ
1556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Number of Response Categories and the Reverse Directional Item Problem in Likert-Type Scales: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.321057
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4090
0
FAVORİ
4090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Likert Tipi Ölçeklerde Klasik Test Kuramı ile Rasch Analizinden Elde Edilen Yetenek Kestirimleri Arasındaki Uyumun Test Edilmesi
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.289576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3902
0
FAVORİ
3902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi
Yazarlar:
Gülden Kaya Uyanık
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Süleyman Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.291367
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2812
0
FAVORİ
2812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimsel Değerlendirmelerde Etik İlkelere Bağlılık Ölçeği’nin Türkçe Uyarlaması
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
İsmail Kınay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2252
0
FAVORİ
2252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Haritalarının Puanlanmasında Puanlayıcı ve Puanlama Yöntemi Etkisinin Genellenebilirlik Kuramıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Bayram Cetın
,
Nese Guler
,
Rabia Sarıca
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koşullu Öz-Değer, Riskli İnternet Davranışları ve Siber Zorbalık/Mağduriyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yüksel Eroğlu
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5269
2
FAVORİ
5269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GENELLENEBİLİRLİK KURAMINA GÖRE ÖLÇÜT BAĞIMLI ÖLÇME ARAÇLARINDA GÜVENİRLİK: YEMEK YEME BECERİLERİ ÖRNEĞİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Yüksel Eroğlu
,
Sırrı Akbaba
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2014.14.2-5000091536
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Computer and Education Research
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Kastamonu Education Journal
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Ege Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Turkish Journal of Education
Yayınlar
The effects of reverse items on psychometric properties and respondents’ scale scores according to different item reversal strategies
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Ömer Ergenekon
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1345549
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1414
1
ATIF
0
FAVORİ
1414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoktan Seçmeli Maddelerde Uzmanlarca Öngörülen ve Ampirik Olarak Hesaplanan Güçlük İndekslerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1000934
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
1
ATIF
2
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Teachers on the Potential Negative Effects of High Stake Tests
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.735232
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1073
1
ATIF
0
FAVORİ
1073
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Turkish Adaptation of the Statistics Anxiety Scale for Graduate Students
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Mustafa İlhan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.550765
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2990
7
ATIF
0
FAVORİ
2990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Thematic Content Analysis of Studies Using Generalizability Theory
Yazarlar:
Gülşen Taşdelen Teker
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.569996
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1558
2
ATIF
0
FAVORİ
1558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Etkinliklerinin Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi
Yazarlar:
Gülden Kaya Uyanık
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Süleyman Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2417
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1141
8
ATIF
0
FAVORİ
1141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otizm Sosyal Beceriler Profili Ölçeğinde Puanlayıcılar Arası Güvenirliğin Farklı Kuramlara Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Zeynep Pekin
,
Sevda Çetin
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.388590
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1592
2
ATIF
1
FAVORİ
1592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İkili Karşılaştırmalarla Ölçekleme Yöntemi ile Rasch Analizinden Elde Edilen Ölçek Değerlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Mustafa İlhan
,
Gülşen Taşdelen Teker
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.400386
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1556
2
ATIF
0
FAVORİ
1556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Number of Response Categories and the Reverse Directional Item Problem in Likert-Type Scales: A Study with the Rasch Model
Yazarlar:
Mustafa İlhan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.321057
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4090
3
ATIF
0
FAVORİ
4090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Eğitim Alanında Yayımlanan Ölçek Geliştirme Çalışmalarının Uygunluğunun Çok Yüzeyli Rasch Modeli ile İncelenmesi
Yazarlar:
Gülden Kaya Uyanık
,
Neşe Güler
,
Gülşen Taşdelen Teker
,
Süleyman Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.291367
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2812
8
ATIF
0
FAVORİ
2812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koşullu Öz-Değer, Riskli İnternet Davranışları ve Siber Zorbalık/Mağduriyet Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yüksel Eroğlu
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
15
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5269
15
ATIF
2
FAVORİ
5269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GENELLENEBİLİRLİK KURAMINA GÖRE ÖLÇÜT BAĞIMLI ÖLÇME ARAÇLARINDA GÜVENİRLİK: YEMEK YEME BECERİLERİ ÖRNEĞİNDE BİR UYGULAMA
Yazarlar:
Neşe Güler
,
Yüksel Eroğlu
,
Sırrı Akbaba
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2014.14.2-5000091536
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
1
ATIF
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat