Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Coşkun Sönmez
Doç. Dr.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
26
6
Yayın
15
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Yaratıcı Drama Etkinliklerinin 7. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okumalarına Etkisi: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Nesrin Doğan Kuşan
,
Hatice Coşkun
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1442421
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
0
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hatice Coşkun
,
Gizem Ezgi Derse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.738543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2130
0
FAVORİ
2130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına ve Teknoloji Destekli Türkçe Öğretiminin Etkililiğine Dair Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Nur Yürektürk
,
Hatice Coşkun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.748300
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4717
0
FAVORİ
4717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyali Olarak Amaca Uygun Yazdıkları Metinlerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hatice Coşkun
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
942
0
FAVORİ
942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AMACA UYGUN METİN YAZMA İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hatice Coşkun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4677
0
FAVORİ
4677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL VE ORTAOKULLARDAKİ BİTİŞİK EĞİK YAZI UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Eyyup Coşkun
,
Hatice Coşkun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1990
0
FAVORİ
1990
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
Journal of Social Sciences And Education
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hatice Coşkun
,
Gizem Ezgi Derse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.738543
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2130
11
ATIF
0
FAVORİ
2130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına ve Teknoloji Destekli Türkçe Öğretiminin Etkililiğine Dair Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Nur Yürektürk
,
Hatice Coşkun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.748300
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4717
15
ATIF
0
FAVORİ
4717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat