Hatice Çetin profil resmi
Hatice Çetin Doç. Dr. Necmettin Erbakan Üniversitesi
Yayın 7 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 7
7 Yayın
13 Hakemlik
7 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Matematik Eğitimi

Kurum

Necmettin Erbakan Üniversitesi

Popüler Yayınları

İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Çetin , Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2827

6

1

2827

0

1

879

8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSU PERFORMANSLARININ VE STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1251704
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 517

0

1

517

0

1

1366

Yayınlar

1

1366

8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSU PERFORMANSLARININ VE STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1251704
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 517

1

517

0

1559

1

879

İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Çetin , Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2827

1

2827

The Effect of Multiple Representation Based Instruction on Mathematical Achievement: A Meta-Analysis
Yazarlar: Hatice Çetin , , Serhat Aydın
DOI: 10.24331/ijere.647531
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1333

0

1333

Yayınlar

İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Çetin , Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2827

6

1

2827

1

0

4863

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.