Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Çetin
Doç. Dr.
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
7
7
Yayın
13
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Popüler Yayınları
İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
, Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2827
6
ATIF
1
FAVORİ
2827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kesir Kavramına İlişkin Tanımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
879
0
ATIF
1
FAVORİ
879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSU PERFORMANSLARININ VE STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Mehmet Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1251704
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
0
ATIF
1
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitiminde P4C Uygulamaları: Matematik Hikayeleri Örneği
Yazarlar:
İbrahim Çetin
,
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
DOI: 10.20981/kaygi.1338302
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
0
ATIF
1
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Eğitiminde P4C Uygulamaları: Matematik Hikayeleri Örneği
Yazarlar:
İbrahim Çetin
,
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
DOI: 10.20981/kaygi.1338302
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
1
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSU PERFORMANSLARININ VE STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Mehmet Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1251704
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
517
1
FAVORİ
517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Learning Management Systems (LMS) on Mathematics Achievement: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Hatice Saygılı
,
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1026534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1559
0
FAVORİ
1559
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kesir Kavramına İlişkin Tanımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
879
1
FAVORİ
879
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
, Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2827
1
FAVORİ
2827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Multiple Representation Based Instruction on Mathematical Achievement: A Meta-Analysis
Yazarlar:
Hatice Çetin ,
, Serhat Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.647531
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1333
0
FAVORİ
1333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Manipülatif Kullanımına İlişkin Tutumlarının ve İhtiyaçlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Serhat Aydın
,
Murat İbrahim Yazar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.525024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4863
0
FAVORİ
4863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eurasian Journal of Teacher Education
International Journal of Educational Research Review
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
Research on Education and Psychology
SEBED
Turkish Journal of Education
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
, Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2827
6
ATIF
1
FAVORİ
2827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Manipülatif Kullanımına İlişkin Tutumlarının ve İhtiyaçlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Serhat Aydın
,
Murat İbrahim Yazar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.525024
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4863
1
ATIF
0
FAVORİ
4863
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat