Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Basri Kansızoğlu
Dr. Öğr. Üyesi
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
15
7
Yayın
2
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkçe Öğrenenlerin Noktalama İşaretlerinin Kullanımı Konusundaki Yetkinlik Düzeyleri
Yazarlar:
Muhammet Memiş
,
Hasan Basri Kansızoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.947868
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
4
ATIF
2
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öykü Oluşturmaya Yönelik Deneyim ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Nurbanu Kansızoğlu,
Erhan Durukan
,
Hasan Basri Kansızoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1454352
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
393
0
FAVORİ
393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Yazma Müdahalelerinin Etkililiğini İnceleyen Lisansüstü Tezlere Yönelik Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Hasan Basri Kansızoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1247177
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the relationship between prospective teachers' listening skills, reading habits, effective speech self-efficacy, writing dispositions and communication skills: Structural equation modeling approach
Yazarlar:
Hasan Basri Kansızoğlu
,
Eda Akdoğdu Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1055493
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenenlerin Noktalama İşaretlerinin Kullanımı Konusundaki Yetkinlik Düzeyleri
Yazarlar:
Muhammet Memiş
,
Hasan Basri Kansızoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.947868
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
2
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Yazma Farkındalık Düzeylerinin Ölçülmesi: Bir Literatür İnceleme ve Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hasan Basri Kansızoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1268
0
FAVORİ
1268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Merkezli Dil Bilgisi Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hasan Basri Kansızoğlu
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1448
0
FAVORİ
1448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Konuşma Dili ve Yazı Dili Etkileşimi
Yazarlar:
Arş. Gör. Hasan Basri Kansızoğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
54188
0
FAVORİ
54188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yazım Editörü
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Examining the relationship between prospective teachers' listening skills, reading habits, effective speech self-efficacy, writing dispositions and communication skills: Structural equation modeling approach
Yazarlar:
Hasan Basri Kansızoğlu
,
Eda Akdoğdu Yıldız
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1055493
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
2
ATIF
0
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğrenenlerin Noktalama İşaretlerinin Kullanımı Konusundaki Yetkinlik Düzeyleri
Yazarlar:
Muhammet Memiş
,
Hasan Basri Kansızoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.947868
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
4
ATIF
2
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat