Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Cigdem Bulut
Dr.
Northern Alberta Institute of Technology
Yayın
6
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
25
6
Yayın
10
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
0000-0003-2585-3686
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
Northern Alberta Institute of Technology
Popüler Yayınları
4+4+4’ten Geriye Kalanlar: Türk Öğrencilerin Başarılarındaki Göreli Yaş Etkisi
Yazarlar:
Hatice Cigdem Yavuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.487428
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1331
2
ATIF
1
FAVORİ
1331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The mental imagery scale for art students: Building and validating a short form
Yazarlar:
Handan Narin Kızıltan
,
Hatice Cigdem Bulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1475980
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
174
0
FAVORİ
174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A data pipeline for e-large-scale assessments: Better automation, quality assurance, and efficiency
Yazarlar: Ryan Schwarz,
Hatice Cigdem Bulut
, Charles Anifowose
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1321061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
336
0
FAVORİ
336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Item Wording Effects in Psychological Measures: Do Early Literacy Skills Matter?
Yazarlar:
Hatice Cigdem Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.944067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
820
0
FAVORİ
820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Continuity of Students’ Disengaged Responding in Low-stakes Assessments: Evidence from Response Times
Yazarlar:
Hatice Cigdem Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.789212
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
0
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4’ten Geriye Kalanlar: Türk Öğrencilerin Başarılarındaki Göreli Yaş Etkisi
Yazarlar:
Hatice Cigdem Yavuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.487428
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1331
1
FAVORİ
1331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler
Yazarlar:
Hatice Çiğdem Yavuz
, Münevver İlgün Dibek,
Seher Yalçın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.45107
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1219
0
FAVORİ
1219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Assessment Tools in Education
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Item Wording Effects in Psychological Measures: Do Early Literacy Skills Matter?
Yazarlar:
Hatice Cigdem Bulut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.944067
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
820
2
ATIF
0
FAVORİ
820
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4’ten Geriye Kalanlar: Türk Öğrencilerin Başarılarındaki Göreli Yaş Etkisi
Yazarlar:
Hatice Cigdem Yavuz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.487428
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1331
2
ATIF
1
FAVORİ
1331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Vietnamlı öğrencilerin PISA 2012 matematik okuryazarlığı ile dürtü ve güdülenme özellikleri arasındaki ilişkiler
Yazarlar:
Hatice Çiğdem Yavuz
, Münevver İlgün Dibek,
Seher Yalçın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2017.45107
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1219
5
ATIF
0
FAVORİ
1219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat