avatar
Hüseyin Hüsnü Bahar Prof. Dr. Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 15 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 29 TR Dizin Atıf 176
15 Yayın
10 Hakemlik
29 CrossRef Atıf
176 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Eğitim Sosyolojisi

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

Ahıska, Göç ve Eğitim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2657

0

1

2657

1

1

578

1

1

412

0

1

198

Yayınlar

0

240

1

198

Çevrimiçi Eğitime Yönelik Öz-yeterlik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi (ÇEYÖAÖ)
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1141929
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 569

0

569

Türkiye ve Kazakistan'daki Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı ve Yaşam Doyum Düzeylerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar: Hüseyin Hüsnü Bahar , Nursulu Abdramanova
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.961029
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 567

0

567

1

578

0

994

0

1564

0

1993

Ahıska, Göç ve Eğitim
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2657

1

2657

0

4178

Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin Mesleki Etik Algısı: Samsun Örneği
Yazarlar: Erdal Yılmaz, Suat Yıldırım, Hüseyin Hüsnü Bahar
Yayın Bilgisi: 2015 , Muhasebe ve Finansman Dergisi
DOI: 10.25095/mufad.396513
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2536

0

2536

AN INVESTIGATION ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND LEARNING STYLES AS TO BRANCHES AND GENDER FROM FACULTY OF EDUCATION STUDENTS
Yazarlar: Hüsnü Hüseyin Bahar , Yener Özen, Fikret Gülaçtı
DOI: 10.1501/Egifak_0000001138
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1164

0

1164

Yayınlar

Türkiye ve Kazakistan'daki Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı ve Yaşam Doyum Düzeylerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar: Hüseyin Hüsnü Bahar , Nursulu Abdramanova
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.961029
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 567

1

0

567

1

1

412

1

1

578

1

0

994

3

0

1564

3

0

1993

8

0

4178

Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlerin Mesleki Etik Algısı: Samsun Örneği
Yazarlar: Erdal Yılmaz, Suat Yıldırım, Hüseyin Hüsnü Bahar
Yayın Bilgisi: 2015 , Muhasebe ve Finansman Dergisi
DOI: 10.25095/mufad.396513
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2536

8

0

2536

AN INVESTIGATION ON ACADEMIC ACHIEVEMENT AND LEARNING STYLES AS TO BRANCHES AND GENDER FROM FACULTY OF EDUCATION STUDENTS
Yazarlar: Hüsnü Hüseyin Bahar , Yener Özen, Fikret Gülaçtı
DOI: 10.1501/Egifak_0000001138
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1164

3

0

1164

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.