Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hilal Aslangiray
Doktora
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
5
2
Yayın
2
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-5863-3340
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA, LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)
Popüler Yayınları
Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleri ile Zenginleştirilmiş REACT Stratejisinin Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünmelerine Etkisi
Yazarlar:
Hilal Aslangiray
,
Seda Usta Gezer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1017438
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1731
0
ATIF
2
FAVORİ
1731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 FEN BILIMLERI ÖĞRETIM PROGRAMI KAZANIMLARININ YENILENMIŞ BLOOM TAKSONOMISI AÇISINDAN ANALIZI VE DEĞERLENDIRILMESI
Yazarlar:
Filiz Avcı
,
Hilal Demirci
,
Büşra Özyalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.689366
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2689
13
ATIF
1
FAVORİ
2689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleri ile Zenginleştirilmiş REACT Stratejisinin Öğrencilerin Yansıtıcı Düşünmelerine Etkisi
Yazarlar:
Hilal Aslangiray
,
Seda Usta Gezer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1017438
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1731
2
FAVORİ
1731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 FEN BILIMLERI ÖĞRETIM PROGRAMI KAZANIMLARININ YENILENMIŞ BLOOM TAKSONOMISI AÇISINDAN ANALIZI VE DEĞERLENDIRILMESI
Yazarlar:
Filiz Avcı
,
Hilal Demirci
,
Büşra Özyalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.689366
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2689
1
FAVORİ
2689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Studies in Educational Research and Development
Yayınlar
2018 FEN BILIMLERI ÖĞRETIM PROGRAMI KAZANIMLARININ YENILENMIŞ BLOOM TAKSONOMISI AÇISINDAN ANALIZI VE DEĞERLENDIRILMESI
Yazarlar:
Filiz Avcı
,
Hilal Demirci
,
Büşra Özyalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.689366
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2689
13
ATIF
1
FAVORİ
2689
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat