Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Işık
Prof. Dr.
ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
25
12
Yayın
35
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
0000-0002-3033-4867
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Tarih Eğitimi
Genel Türk Tarihi
Kurum
ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Muallim Cevdet’in Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Derslerinde Yerel Tarih Uygulamaları
Yazarlar:
Hasan Işık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.705551
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
2
ATIF
1
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türk Tarihindeki Mitoloji, Masal ve Hikâyelerin Cumhuriyet Döneminde Derlenmesi ve Günümüzde Yaşatılması Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Hasan Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Akademik Bakış
DOI: 10.19060/gav.1405871
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
0
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLK TÜRKLERİN GEÇİŞ DÖNEMLERİNE DAİR İNANÇLARININ GÜNÜMÜZ KUZEY BATI ANKARA’DAKİ İZLERİ
Yazarlar:
Hasan Işık
,
Veysel Eren Öztürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Genel Türk Tarihi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53718/gttad.1343239
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
324
0
FAVORİ
324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İSLAMİYET ÖNCESİ TÜRKLERDE DEĞER EĞİTİMİ VE IRK BİTİG FAL KİTABININ DEĞER EĞİTİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ
Yazarlar:
Hasan Işık
,
Nurşah Şeyma Erçevik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Genel Türk Tarihi Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53718/gttad.1174764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
812
0
FAVORİ
812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19. Yüzyıl Sonlarında Osmanlı Kastamonu’sunda Eğitim ve Öğretimin İzdüşümü
Yazarlar:
Hasan Işık
,
Nurcan Çevik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.1146262
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Batı kültüründeki kahraman figürlerinin ortaokul öğrencilerindeki imgesel yerinin değerlendirilmesine yönelik bir uygulama: Dede Korkut Hikâyesi örneği
Yazarlar:
Hasan Işık
, Esengül Argun
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.1038396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
634
0
FAVORİ
634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Muallim Cevdet’in Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Derslerinde Yerel Tarih Uygulamaları
Yazarlar:
Hasan Işık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.705551
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
1
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel Türk Tarihinin Kaynaklarından Süreli Yayınlara Bir Örnek: Kırım Mecmuası
Yazarlar:
Hasan Işık
,
Ahmet Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Tarih ve Gelecek Dergisi
DOI: 10.21551/jhf.349933
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2366
0
FAVORİ
2366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLK TÜRK DEVLETLERİNDE YÖNETİMDE KADININ KONUMU
Yazarlar:
Hasan Işık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12180
0
FAVORİ
12180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TARİHİ İPEK YOLU VE TARİH BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN BU YOL HAKKINDAKİ BİLGİ DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Hasan Işık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26291
0
FAVORİ
26291
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okutulan Tarih Ders Kitaplarındaki Araplarla İlgili Konulara Dair Öğrencilerin Görüşleri ve Arap Algısı
Yazarlar:
Hasan Işık
, Abdülcelil Gök
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.283349
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2122
0
FAVORİ
2122
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İPEK YOLU’NUN SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE BİR TEMA OLARAK KULLANILMASININ ÖNEMİ
Yazarlar:
Hasan Işık
,
Mustafa Gökçe
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish History Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1192
0
FAVORİ
1192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çeviri: Öğrencilerin Tarihsel Düşünmelerinin Gelişimine Dair Sistematik Bir Yaklaşım - Frederick D. Drake & Sarah Drake Brown
Yazarlar:
Hasan Işık
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish History Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1094
0
FAVORİ
1094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Akademik Bakış
Genel Türk Tarihi Araştırmaları Dergisi
Tarih ve Gelecek Dergisi
Turkish History Education Journal
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Genel Türk Tarihi Araştırmaları Dergisi
Teknik Editör
Hakemlik
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
Ankara Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Asya Araştırmaları Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Çukurova Üniversitesi Türkoloji Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Genel Türk Tarihi Araştırmaları Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Külliye
Milli Eğitim Dergisi
Turkish History Education Journal
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Türk Tarihindeki Mitoloji, Masal ve Hikâyelerin Cumhuriyet Döneminde Derlenmesi ve Günümüzde Yaşatılması Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Hasan Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Akademik Bakış
DOI: 10.19060/gav.1405871
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
1
ATIF
0
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19. Yüzyıl Sonlarında Osmanlı Kastamonu’sunda Eğitim ve Öğretimin İzdüşümü
Yazarlar:
Hasan Işık
,
Nurcan Çevik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.1146262
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
1
ATIF
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Muallim Cevdet’in Türk Eğitim Tarihindeki Yeri ve Derslerinde Yerel Tarih Uygulamaları
Yazarlar:
Hasan Işık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.705551
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1159
2
ATIF
1
FAVORİ
1159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel Türk Tarihinin Kaynaklarından Süreli Yayınlara Bir Örnek: Kırım Mecmuası
Yazarlar:
Hasan Işık
,
Ahmet Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Tarih ve Gelecek Dergisi
DOI: 10.21551/jhf.349933
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2366
2
ATIF
0
FAVORİ
2366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat