Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Ateş
Doç. Dr.
MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
6
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
12
6
Yayın
10
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MANİSA CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Analysis of the Science Course Curriculum Objectives and High School Entrance Examination Questions According to TIMSS Framework
Yazarlar: Burcu Peduk,
Ozlem Ates
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.5.3.433
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
310
0
FAVORİ
310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Sinan Muhammet Bekmezci
,
Özlem Ateş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1203
0
FAVORİ
1203
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Consistency between Constructivist Profiles and Instructional Practices of Prospective Physics Teachers
Yazarlar:
Ozlem Ates
,
Gul Unal Coban
,
Serap Kaya Sengoren
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.2.359
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Ateş
, Turgay Avcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.373471
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1338
0
FAVORİ
1338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine Yönelik Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Turgay Avcı,
Özlem Ateş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1556
0
FAVORİ
1556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
(PROBLEME DAYALI ÖĞRENME UYGULAMALARININ İNCELENMESİ: ÖĞRENCİ VE AKADEMİSYENLERİN ALGILARI VE ROLLERİ)
Yazarlar:
Özlem Ateş
,
Ali Eryılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
European Journal of Educational Research
International Journal of Educational Methodology
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Academic Knowledge
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Ateş
, Turgay Avcı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.373471
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1338
6
ATIF
0
FAVORİ
1338
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerine Yönelik Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Turgay Avcı,
Özlem Ateş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.323375
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1556
6
ATIF
0
FAVORİ
1556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat