avatar
Halil İbrahim Sağlam Prof. Dr. İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın 7 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 3
7 Yayın
12 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim

Kurum

İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar

0

74

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okul Kantinini Bilinçli Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Halil İbrahim Sağlam , Duygu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506909
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 254

0

254

İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Temelli Öğrenmenin Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar: Halil İbrahim Sağlam , Salim Bilgiç
DOI: 10.19126/suje.412094
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7640

0

7640

0

977

0

1028

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN “ZAMAN VE KRONOLOJİYİ ALGILAMA” BECERİSİNİ ÖĞRETME DENEYİMLERİNE FENOMONOLOJİK BİR BAKIŞ
Yazarlar: Halil Sağlam , Elif Tınmaz, Mehmet Hayal
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185616
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2041

0

2041

Yayınlar

İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Temelli Öğrenmenin Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar: Halil İbrahim Sağlam , Salim Bilgiç
DOI: 10.19126/suje.412094
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7640

3

0

7640

Examining the Sense of Responsibility of the Primary School Students in Terms of School Satisfaction and School Attachment
Yazarlar: Halil İbrahim Sağlam , Büşra Kaplancı
DOI: 10.32568/jfce.400528
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1028

3

0

1028

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN “ZAMAN VE KRONOLOJİYİ ALGILAMA” BECERİSİNİ ÖĞRETME DENEYİMLERİNE FENOMONOLOJİK BİR BAKIŞ
Yazarlar: Halil Sağlam , Elif Tınmaz, Mehmet Hayal
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185616
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2041

3

0

2041

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.